دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب معجزه کنید

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب معجزه کنید

فاطیما نجفی در کتاب معجزه کنید از تجربه‌ی شخصی خود می‌گوید. او همیشه دستیابی به خواسته‌ها در تمام جنبه‌ها اعم از روابط عاشقانه، اجتماعی، کسب ثروت و سلامتی را موضوعی می‌دانسته که دستیابی به آن تنها مستلزم داشتن شانس بود.

اما پس از برخورد با تضادی بزرگ که روزی رویای شخصی او بود، دو راه پیش رو داشت:

1. اینکه زیر بار این مشکل پیش آمده لِه شود. 

2. تصمیم بگیرد که با تغییر اساسی باورهایش، نه تنها تضاد پیش آمده را تبدیل به فرصت کند، بلکه به موفقیت‌هایی برسد که سال‌ها فقط آرزو کرده و برای رسیدن به آن‌ها دست به هیچ عملی نزده است. 

طبیعتاً او راه دوم را انتخاب کرد و تمام اطلاعات قبلی ذهنش در مورد تمام مسائل را حذف کرد و با مطالعه بدون تعصب قرآن، به مسیرهایی هدایت شد که زندگی‌اش در تمام ابعاد دچار تحول و شادی شد. 

او تمام مسیرهای طی شده را با استناد به مفاهیم و آیاتِ بدون نقص قرآن در این کتاب نیز آورده است، مفاهیمی که سراسر با هدایت الله نوشته شد و این کتاب را بسیار شگفت انگیز کرد. 

او به شما این وعده را می‌دهد که اگر متعهد به انجام تمرینات آن باشید و در جهت تغییر باورهایتان همت بورزید، زندگی شما نیز خیلی زود دستخوش تحولانی می‌شود که سال‌ها فقط آن‌ها را آرزو کردید.

کلمات کلیدی: موفقیت شخصی، موفقیت در زندگی، رسیدن به موفقیت، تغییر زندگی، رسیدن به خواسته ها، نگرش مثبت، راه و رسم زندگی، تغییر خود، تغییر در خود، تغییر رفتار، تغییر باورهای ذهنی، تغییر و تحول در زندگی، ایجاد تغییر در زندگی، مهربانی خدا، لطف خدا به بنده،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.