دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب روی موج شادی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب روی موج شادی

کتاب روی موج شادی نوشته‌ی محمدرضا زادهوش، شامل مطالب و داستان‌هایی کوتاه برای خودشناسی و درک معنای حقیقی زندگی است.

لطیفه‌های زننده، شوخی‌های زشت، قهقهه‌های بلند و دل‌هایی که خوش نیست. گوهر اصلی انسان شاد است، نیاز به لطیفه و قلقلک ندارد. خودشناسی رفتن روی موج شادی است، نفوذ به اعماقی که در آن به دست آوردن و از دست دادن و زمان مطرح نیست و غمی وجود ندارد. خوش‌حالی در آن‌جا موج می‌زند، یک شادی ژرف که به چیزی تکیه ندارد و از دست رفتنی نیست.

در بخشی از کتاب روی موج شادی می‌خوانیم

یکی از راه‌های مبارزه با نم دیوار، استفاده از سنگ در ازاره است. البته نم، ممکن است به بالای سنگ نیز منتقل شود. اما در شهرهایی که در کنار دریا ساخته شده است، چه می‌کنند؟ در بوشهر دیدم سنگ‌های مخصوصی استفاده می‌کنند. سنگ‌هایی که نازیباست؛ ولی نم در این سنگ‌ها می‌گردد. ذهن را نیز اینگونه باید مدیریت کرد. افکار بیاید و بچرخد و برود.

کلمات کلیدی: شادی در زندگی، شناخت خود، شناخت شخصیت خود، خودسازی، تغییر زندگی، تغییر خود، آرامش، به دست آوردن آرامش، آرامش درون، چگونه خود رابشناسیم، شادی، خوشبختی، چگونه شاد باشیم، مدیریت ذهن، مهارت های زندگی، کتاب خودشناسی pdf، راه شناخت خود چیست، دانلود pdf کتاب روی موج شادی، دانلود رایگان کتاب روی موج شادی، بهترین کتاب خودشناسی، خودشناسی pdf، خودشناسی، کتاب خودسازی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.