دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب کمیسر مگره و پیرزن

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب کمیسر مگره و پیرزن

زندگی انسان‌ها سراسر رمز و راز و پیچیدگی است و هرکس این پیچیدگی‌ها را در درون خویش دارد و همه این‌ها از نوع تربیت و محیط رشد و نمو شخص سرچشمه می‌گیرد. بسته به اینکه شخص به دنبال چه اهدافی باشد تمامی امکانات و هوشمندی خود را بکار می‌گیرد که به آن اهداف برسد.

ژرژ سیمنون در کتاب کمیسر مگره و پیرزن سعی کرده است نشان دهد که پیرزن علی رغم داشتن ظاهری آراسته و مبادی آداب بودن به دنبال امیال فروخورده خویش رفته است و کمیسر با هوش و ذکاوت پلیسی بالایی که دارد به موقع نقشه‌های وی را نقش برآب می‌کند.

کلمات کلیدی: داستان و رمان جنایی و معمایی، کارآگاه مگره، کتاب مگره و پیرزن، ادبیات بلژیک، Georges Simenon، دانلود رمان جنای، یرمان معمایی، رمان پلیسی، داستان پلیسی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.