دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان اسطوره

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان اسطوره

کتاب رمان اسطوره درباره‌ی دختری به نام شاداب است که در ترم سه مهندسی عمران دانشگاه تهران درس می‌خواند.

وضعیت مالی خانوادگی او بسیار ضعیف است، به طوری که او برای کمک به مادرش در مخارج خانه احتیاج به یک کار نیمه وقت دارد. تبسم دوستش او را برای کار منشی‌گری در یک شرکت تبلیغاتی که متلعق به مردی به اسم دیاکو است معرفی می‌کند. شاداب از همان روزهای اول دانشگاه با یک اتفاق عاشق دیاکو شده بود در صورتی که دیاکو اصلاً  او را نمی‌شناسد.

در بخشی از کتاب رمان اسطوره می‌خوانیم:

زیر باران... زیر شلاق‌های بی‌امان بهاره‌اش... ایستادم و چشم دوختم به ماشین‌های رنگارنگ و سرنشین‌های از دنیا بی‌خبرشان... ! دستم را به جایی بند کردم که مبادا بیفتم و بیش از این خرد شوم... بیش از این له شوم... بیش از این خراب شوم... !

صدای بوق ماشین‌ها مثل سوهان... یا نه مثل تیغ....! یا نه از آن بدتر... مثل یک شمیشیر زهرآلود...! روحم را خراش می‌دادند. سرم را به همان جایی که دستم بند بود و نمی‌دانستم کجاست... تکیه دادم... ! آب از فرق سرم راه می‌گرفت... از تیغه بینی‌ام فرو می‌چکید و تا زیر چانه‌ام راهش را باز می‌کرد... ! از آن به بعدش را... نمی‌دانم به کجا می‌رفت...!

کلمات کلیدی: رمان عاشقانه، دانلود رمان، رمان عاشقانه ایرانی، دانلود pdf رمان اسطوره، دانلود رمان ایرانی، دانلود رمان رایگان، رمان، دانلود رمان، دانلود pdf رمان، رمان ایرانی pdf، رمان pdf، دانلود پی دی اف رمان اسطوره، دانلود رایگان رمان اسطوره، دانلود رمان اسطوره، دانلود رمان اسطوره، دانلود رمان اسطوره با لینک مستقیم، دانلود رمان اسطوره برای موبایل، رمان اسطوره، رمان اسطوره، pdf رمان اسطوره کامل، دانلود کتاب اسطوره با لینک مستقیم، دانلود رمان عاشقانه ایرانی، دانلود کتاب اسطوره برای موبایل، pdf عاشقانه، دانلود رایگان رمان عاشقانه، دانلود رمان عاشقانه، رمان عاشقانه، دانلود کتاب عاشقانه،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.