دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب ماجرای یک نامه

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب ماجرای یک نامه

کتاب ماجرای یک نامه که توسط نادر براتی تالیف شده، نامه‌ای پر از رنج و سختی شخصی است که بعد از جدایی از همسرش آن را به نگارش درآورده. این زوج جوان با وجود عشق و علاقه فراوانی که نسبت به همدیگر داشتند، بعد از ازدواج با سختی‌ها و ناملایمات زیادی مواجهه می‌شوند. مشکلاتی که نتواستند و یا نخواستند آن را حل کنند! 

این سختی‌ها و مشکلات چنان زیاد و لاینحل بوده که بعد از چند سال زندگی مشترک از همدیگر جدا شدند و حالا نامه‌ای به‌جا مانده که خبر ماجراهای این زوج جوان می‌دهد.

در بخشی از متن کتاب ماجرای یک نامه می‌خوانید:

روز بعد دوباره با صاحبخانه تماس گرفتم. وقتی فهمید که آپارتمانش را ما خریداری کردیم با ابراز خوشحالی و عرض تبریک و تشکر از اینکه برای وسایل جا مانده تماس گرفتیم گفت. خودم آن‌ها را عمداً نیاوردم چون دیگر نیازی به آن‌ها نداشتم. با تجربه خیلی بدی که از ازدواج بدست آورده بودم دوست نداشتم خاطره آن روزها را با دیدن عکس‌ها و فیلم‌ها یاد آوری کنم برای همین همه آن‌ها را دور ریختم.

در مورد نامه‌ای که داخل یک پاکت بزرگ لابه لای وسایل جا مانده بودم نیز سوالی از ایشان پرسیدم و خواستم هر طوری صلاح می‌دانند هماهنگی کند که نامه را در هر زمانی که صلاح می‌دانند تحویل بدهم، او با مختصر تاخیر و درنگی در جواب تلفن گفتند. خیلی عجیب است آن نامه پس همانجا مانده است اگر فرصت دارید توضیحی مختصری راجع به نامه بدهم گفتم در خدمتم با لرزش و گرفتگی که در صدایشان ایجاد شده بود گفت نامه را برای همسر سابق خودم نوشته بودم همان روز که مشغول جمع آوری وسایل و تخلیه منزل بودیم در آخرین فرصت نامه را به او تحویل دادم ولی معلوم می‌شود که او حتی نگاهی هم به آن نینداخته است.

کلمات کلیدی: دانلود دلنوشته، دانلود کتاب داستان، دانلود نامه، دانلود کتاب داستان یک نامه،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.