دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب مجموعه منتخب شعر و دلنوشته گردش مستانه 3

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب مجموعه منتخب شعر و دلنوشته گردش مستانه 3

کتاب مجموعه منتخب شعر و دلنوشته گردش مستانه 3 به کوشش سید محمدحسین میران، شامل  آثار تعدادی از شاعران و نویسندگان خوش ذوق فارسی زبان است.

اگر این مقدمه را می‌خوانید یعنی شما یک کتاب خاص را دیده‌اید. کتابی که حاوی انواعی از سلیقه‌های ادبی ست..
کتاب گردش مستانه 3 یک کتاب معمولی نیست، این کتاب نشان دهنده اوضاع و احوال شعر و ادبیات معاصر ایران و یک نمایی از آن در این برهه از تاریخ  است.

آثار تعدادی از شاعران و نویسندگان فارسی زبان در این کتاب به درخواست خود آن‌ها جمع آوری شده تا در تاریخ ادبیات ایران ماندگار شود. شاعران و نویسندگان خوش ذوقی کوشیده‌اند آثاری خاص با امضای مخصوص خودشان خلق کنند. وجود تنوع فراوان در قالب‌ها و سبک‌های ادبی این کتاب را با طیف وسیعی از کتاب‌های حوزه شعر و ادبیات دچار تمایز کرده است. این کتاب آخرین جلد مجموعه منتخب گردش مستانه است. 

در بخشی از کتاب مجموعه منتخب شعر و دلنوشته گردش مستانه 3 می‌خوانیم

یک روز می‌آید تو را در خلوتی پیدا کنم
با بوسه تسکینت دهم چشم تو را شیدا کنم
بر قامت رعنای تو همچون گلی پیچان شوم
خود را سپارم در دلت از جامه‌ام، عریان شوم
سقف من و تو چشم هم جنس من و تو، جنس آب
یک روز دریا می‌شویم دریایی از احساس ناب

الهام میرزایان

کلمات کلیدی: شعر معاصر، مجموعه گردش مستانه، مجموعه شعر، دانلود کتاب شعر معاصر، دانلود شعر معاصر، دلنوشته، دانلود دلنوشته، دانلود کتاب شعر عاشقانه، دانلود مجموعه شعر عاشقانه، رباعیات، رباعی، شعر رباعی، دانلود شعر رباعی، دانلود کتاب شعر اجتماعی، دانلود مجموعه کتاب شعر، شعر کوتاه، شعر اجتماعی، دانلود نثر ادبی، متن ادبی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.