دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب در جستجوی خویش‌تن

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب در جستجوی خویش‌تن

کتاب در جستجوی خویش‌تن توسط محمدرضا زادهوش در مورد پیدا شدن خویشتن است!

برای پیدا کردن خود باید نقش‌هایی را که به خاطر دیگران برعهده گرفته‌ایم و نقش نیاکانمان را زمین بگذاریم، بازی را کنار بگذاریم و نقش خودمان را زندگی کنیم. لایه لایه به ما اضافه کرده‌اند، لایه‌ها را بردار تا آشکار بشوی. وقتی خودت پیدا شد، وقتی خودت را پیدا کردی احتیاج به تکرار اشتباهات دیگران نداری. مسیری که برایت تعیین کرده‌اند راه دور شدن از خود است، آن را معکوس کن تا به خودت برسی. این نقشه رسیدن به خود است. یکی می‌گوید نمی‌دانم چه‌طور شد، نفهمیدم چه کار می‌کنم، خودشناسی فهمیدن و درک تک تک لحظات و لذت بردن از زندگی است.

کلمات کلیدی: تغییر در خود، خودشناسی pdf، خودسازی، تغییر زندگی، چگونه خود رابشناسیم، تغییر در زندگی، دانلود pdf کتاب در جستجوی خویشتن، دانلود رایگان کدر جستجوی خویشتن، بهترین کتاب خودشناسی، کتاب خودسازی، تغییر خود، مهارت های زندگی، خودشناسی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.