دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب نگرشت را تغییر بده تا زندگی‌ات تغییر کند

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب نگرشت را تغییر بده تا زندگی‌ات تغییر کند

کتاب نگرشت را تغییر بده تا زندگی‌ات تغییر کند نوشته‌ی امیرعباس حاجیان، شامل راهنمایی‌های موثر و سخنانی از بزرگان است که زندگی شما را به سوی تغییر و تحولات مثبت سوق می‌دهد.

در بخشی از کتاب نگرشت را تغییر بده تا زندگی‌ات تغییر کند می‌خوانیم

اخرین سخن، مقایسه ممنوع

بدترین و خطرناک‌ترین کاری که افراد انجام می‌دهند، این هست که خود را با دیگران مقایسه می‌کنند، شما فقط ظاهر زندگی افراد رو می‌بینید، به ظاهر وضعیت همه عالی هست اما درون زندگی شان تاسف بار است هیچ وقت این کار رو انجام ندهید، به جای تلف کردن وقت با ارزش خود، فکری برای تغییر بکنید.

کلمات کلیدی: خودسازی، مثبت اندیشی، تغییر نگرش به زندگی، روش های تغییر نگرش، نگرش مثبت، تاثیر نگرش مثبت در زندگی، تغییر نگرش، نگرش صحیح به زندگی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.