دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی از دولت عشق

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی از دولت عشق

کتاب صوتی از دولت عشق اثر کاترین پاندر، به معجزاتی می‌پردازد که تحت تاثیر عشق الهی به وقوع می‌پیوندند و زندگی را متحول و سعادتمند می‌کنند. این کتاب صوتی را با صدای محمدرضا مجیدی بشنوید. 

شما می‌توانید از دولت عشق بهره ببرید زیرا همه محبت و عشقی را که برای شفا، سلامت، توانگری، ثروت، شادمانی و سعادت لازم دارید در باطن خودتان است. عشق الهی یکی از قوای ذهنی و معنوی خودتان محسوب می‌شود.

در قسمت‌هایی از کتاب‌ صوتی از دولت عشق می‌شنویم:

شاید تصور من و شما از عشق همان چیزی باشد که پولس رسول توصیف کرده است. می‌توانیم در محبت شخصی و غیر شخصی این خصایص را از خود نشان دهیم. در عشق و محبت شخصی می‌توان نسبت به افراد خانواده و خویشاوندان مهربانی و نرمش و ادب و عاطفه و تایید و تحسین و ملاحظه و ایثار نشان داد. عشق و محبت غیر شخصی یعنی توانایی کنار آمدن با مردم بدون دلبستگی شخصی و وابستگی عاطفی.

برای آفرینش آگاهی و پرورش محبت غیر شخصی و نیکخواهی نسبت به همکاران و آشنایان و همه کسانی که با آن‌ها سر و کار داریم، تکرار عبارت زیر بسیار موثر و سودمند است:

من بدون هیچگونه وابستگی، همه مردم را دوست دارم و همه مردم نیز بدون هیچگونه وابستگی مرا دوست دارند.

کلمات کلیدی: عشق، عشق در زندگی، موفقیت در زندگی، موفقیت در زندگی شخصی و کاری، رسیدن به خواسته ها، تغییر زندگی، مهارت های زندگی، راه های موفقیت، تغییر در خود، داشتن زندگی شاد، نگرش مثبت، مثبت اندیشی، آموزش خودباوری، آرامش در زندگی، امید به زندگی، The prospering power of love، Catherine Ponder، کامیابی، رسیدن به کامیابی، آموزش قانون جذب، مراحل قانون جذب، قانون جذب، خوشبختی، رسیدن به خوشبختی، رازهای خوشبختی، راه های خوشبختی در زندگی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.