دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 خلاصه کتاب صوتی حافظه نامحدود

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی خلاصه کتاب صوتی حافظه نامحدود

خلاصه کتاب صوتی حافظه نامحدود نوشته‌ی کوین هورسلی، به شما کمک می‌کند تا اطلاعات را در ذهن خود، سازمان‌دهی و ذخیره کنید تا هیچ‌گاه آن‌ها را فراموش نکنید.

استراتژی‌های یادگیری پیشرفته برای یادگیری سریع‌تر، به خاطر سپاری بهتر و بازدهی بیشتر!
کِوین هورسلی در کتاب حافظه نامحدود که در سال 2014 به چاپ رسانده، تلاش می‌کند تا با طرح تکنیک‌های ذهنی به شما در به خاطر سپردن و بازیابی هر نوع اطلاعاتی که می‌خواهید، کمک کند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی حافظه نامحدود می‌شنویم

اطلاعات همیشه از طریق حواس مختلف ما وارد مغز می‌شن. پس برای مثال وقتی می‌خواید کلمه‌ی اسب رو به خاطر بیارید می‌تونید نرمی پوست، بو و حتی مزه‌ی اون رو تصور کنید. به این ترتیب یک تصویر متشکل از چند حس می‌سازید که از به خاطر آوردن اون از کلمه‌ی اسب راحت‌ترِ.

کلمات کلیدی: خلاصه کتاب حافظه نامحدود، هوش و حافظه، راه های تقویت حافظه، تقویت حافظه، تمرین تقویت حافظه، راه های تقویت حافظه و جلوگیری از فراموشی، روش های تقویت حافظه در روانشناسی، تقویت حافظه و توجه، جلوگیری از آلزایمر و تقویت حافظه، کتاب صوتی دانلود رایگان، دانلود کتاب صوتی رایگان، کتاب صوتی روانشناسی، دانلود خلاصه کتاب حافظه نامحدود، کتاب صوتی روانشناسی رایگان، دانلود کتاب صوتی رایگان موبایل، بهترین کتابهای صوتی رایگان، دانلود کتاب صوتی رایگان mp3، دانلود کتاب صوتی رایگان mp3 روانشناسی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.