دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب هجده قدم تا عشق: شناخت مسیر موفقیت

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب هجده قدم تا عشق: شناخت مسیر موفقیت

کتاب هجده قدم تا عشق: شناخت مسیر موفقیت نوشته‌ی عطیه حسینی علوی، هجده دستورالعمل برای یافتن مسیر موفقیت را معرفی می‌کند تا قدرت تمرکز شما تا فراسوی آرزوهایتان تقویت شود و به خوشبختی و سعادت در زندگی دست یابید.

در وجود هر انسان استعداد و خلاقیتی شگرف وجود دارد که به علت انباشته شدن ذهن از اطلاعات گوناگون دسترسی به آن تقریبا ناممکن شده است ولی با به کارگیری این هجده قدم و عمل کردن به آن‌ها در مدت زمانی کوتاه مسیر موفقیت مختص به وجودیت هر انسانی خودنمایی خواهد کرد.

در واقع با خواندن این کتاب با اعمال و نوع تفکرات اشتباهی که ذهن را دچار استرس کرده و باعث دور افتادن او از استعداد درونی شده‌اند را خواهید شناخت و با رعایت این قدم ها آرامش ذهنی را به خود هدیه می‌دهید و هدیه ذهن به شما در مقابل این آرامش، ذهنی خلاق در مسیر استعداد درونی ست.

هجده قدمی که از دستورات خداوند نشات می‌گیرند و از زمان ازل در تمام ادیان الهی آورده شده‌اند. بعد از خواندن این کتاب متوجه خواهید شد که علت اصلی بسیاری از محدودیت‌هایی که خداوند از روز ازل برای انسان تعیین کرده ست تنها برای رشد شخصیت و روح و ذهن خود انسان هستند و انسان از آن‌ها منع شده تا خلیفه خدا و جانشینش روی زمین به بلندترین مقام وجودیت انسانی برسد.

انسان تنها موجودیست که خداوند بعد از خلقت آن دستور داد که فرشتگان بر او سجده کنند پس قوانینی را تعیین کرده که این برتری انسان تا ابدیت ادامه یابد. زمانی که به استعداد درونی و ذاتی خود واقف شوید تمام کائنات خداوند برای رساندن شما به بالاترین نقطه‌ی موفقیت هماهنگ خواهد شد.

در بخشی از کتاب هجده قدم تا عشق: شناخت مسیر موفقیت می‌خوانیم

آرامش اولین نیاز ذهن است که با دعوت کردن آن به ذهن، هدیه‌ایی بی‌نظیر به نام "قدرت درونی من" را دریافت خواهید کرد. اینطور فکر کنید که از آیینه ساخته شده‌اید و به هر سمتی نگاه می‌کنید همان تصویر روی شما منعکس می‌شود و همان تصویر در وجود شما ثبت و ضبط شده که باعث پر شدن حجم مغز از تصاویر متعدد مثبت و منفی خواهد شد، گویی کامپیوتر شما روی قسمت تصاویر متعدد خطا داده و هیچ دستور دیگری را اجرا نمی‌کند.

ویروس‌ها به علت وجود نقص‌های امنیتی به سیستم ذهنی وارد شده و خود را در برنامه‌های مختلف کپی کرده و عملکرد کلی سیستم را مختل می‌کنند. برای رسیدن به موفقیت شما به استفاده از تمام ظرفیت‌های ذهنتان نیاز دارید و هر چه ذهن شما تمیزتر باشد، راه‌حل‌های بهتر و قدرتمندتری برای رسیدن به هدف پیدا خواهد کرد.

کلمات کلیدی: موفقیتهای فردی، موفقیت در زندگی، رسیدن به موفقیت، راه های موفقیت، روشهای موفقیت، راهنمای موفقیت، راهنمای موفقیتهای فردی، راه و رسم زندگی، تغییر زندگی، تغییر در خود، اسرار موفقیت، راهنمای موفقیت، کتاب موفقیت، خوشبختی، دانلود رایگان کتاب هجده قدم تا عشق، دانلود pdf کتاب هجده قدم تا عشق، موفقیت در کار، موفقیت شخصی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.