دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب سیر تا پیاز قانون ارتعاش

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب سیر تا پیاز قانون ارتعاش

کتاب سیر تا پیاز قانون ارتعاش تالیف آکادمی مجازی باور مثبت، در مورد قانون ارتعاش که یکی از قوانین بسیار مهم و کلیدی در قانون جذب است، صحبت می‌کند.

اصلی‌ترین راز قانون جذب قانون ارتعاش است. مفهوم کلی قانون جذب این است که ارتعاشات مشابه یکدیگر را جذب می‌کنند. قانون ارتعاش می‌گوید ذهن ما همواره در حال فرستادن ارتعاش به جهان هستی و کائنات است. وقتی به هر موضوعی فکر می‌کنید در حال فرستادن ارتعاش آن به کائنات هستید. وقتی روی هر موضوع متمرکز می‌شوید در حال فرستادن ارتعاش آن هستید. وقتی به هر چیزی توجه می‌کنید و یا وقتی هر چیزی را می‌ینید در حال فرستادن ارتعاش آن به کائنات هستید.

پس بر اساس قانون جذب وقتی به هر چیزی فکر می‌کنید و یا به موضوع توجه می‌کنید در حال فرستادن ارتعاش آن هستید و کائنات با توجه به ارتعاشی که از شما دریافت می‌کنند آن چیز را وارد زندگیتان خواهند کرد.

در بخشی از کتاب سیر تا پیاز قانون ارتعاش می‌خوانیم:

برای فرستادن ارتعاش باید تمرین و تکرار مداوم داشته باشید شما یک وزنه بردار رو در نظر بگیرید آنقدر وزنه زدن رو تمرین می‌کنه و سرعت العملش بالا میره و در کسری از ثانیه سنگین‌ترین وزنه‌ها رو از روی زمین بلند کرده و روی سر می‌برد این کار فقط تمرین مداوم فرد رو می‌رسونه و هرکسی هم بتونه این تمرینارو انجام بده میتونه وزنه‌های مختلف رو از زمین بلند کنه.

کلمات کلیدی: قدرت ذهن، قانون جاذبه، قانون جذب، آموزش قانون جذب، رسیدن به خواسته ها، مراحل قانون جذب، قانون نیروی جاذبه، راز، قدرت درون، مهارت های زندگی، راه و رسم زندگی، مثبت اندیشی، نگرش مثبت، موفقیت فردی، موفقیت شغلی، قانون ارتعاش، pdf قانون ارتعاش، کتاب قانون ارتعاش،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.