دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب خرد بزرگسالی:365 هدیه برای 365 روز سال شما

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب خرد بزرگسالی:365 هدیه برای 365 روز سال شما

سیده فاطمه معزی در کتاب خرد بزرگسالی:365 هدیه برای 365 روز سال نگاهی عمیق به کلماتی آشنا دارد؛ کلماتی که می‌شود با آن‌ها انس گرفت و این کلمات را در قالب جملاتی حکمت‌آمیز بیان می‌کند که راهنمایی برای لحظه‌های روز، هفته، ماه، فصل و سال شما می‌شوند.

به گفته‌ی فاطمه معزی در این کتاب «کلمات آشنا با معانی عمیق» ارائه شده تا عمق و ژرفای معنایشان را در ذهن خودم و شما خوانندگان گرامی یادآوری کنم. خود را به چالش بکشید تا هر روز صبح یا عصر یکی از جملات کتاب را انتخاب کنید و سپس به مدت دو دقیقه ساکت بنشینید و در حالی که آن را بی‌صدا در ذهن خود تکرار می‌کنید؛ ببینید چگونه انجام این کار به تدریج نحوه گذر از پیچ و خم‌ها و روزهای سخت زندگی را تغییر می‌دهد.

کلمات کلیدی: خودسازی، دانلود کتاب روانشناسی ذهن، ذهن آگاهی، مدیریت ذهن، دانلود PDF کتاب خرد بزرگسالی، قدرت کلمات، تغییر زندگی خود، خودباوری،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.