دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب معلم نیکو سخن

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب معلم نیکو سخن

کتاب معلم نیکو سخن نوشته‌ی سحر احمدی، به معلمان فن بیان، قدرتمندسازی صدا و زبان بدن را آموزش می‌دهد.

خیلی‌ها گمان می‌کنند که حتما باید یک سخنران، گوینده، مجری یا بازیگر بود تا فن بیان خوبی داشت، اما یک معلم به عنوان کسی که سرنوشت دانش‌آموزان را می‌تواند تغییر دهد و الگوی آن‌هاست، شدیدا به فن بیان نیاز دارد. معلم بازیگر صحنه آموزش است، در این صحنه معلمی موفق‌تر و اثرگذارتر است که بتواند با بیانی شیوا مطالب رابیان کند.

یک معلم هر چقدر هم که علم داشته باشد، اما مهارت بیان کردن آن را نداشته باشد، کاری انجام نداده است. فن بیان در تدریس بسیار ضروری و مهم است و این فن بیان است که شما رامعلمی با اقتدار و با اعتماد به نفس بالا نشان می‌دهد یا معلمی ضعیف.

یک معلم با فن بیان خوب می‌تواند تاثیر مثبت روی شاگردان خود بگذارد والگوی خوبی در این زمینه برای آن‌ها باشد.

کلمات کلیدی: فن بیان در شغل معلمی، اصول سخنرانی، آموزش سخنوری و فن بیان، تمرینات فن بیان، اصول فن بیان، تکنیک های سخنرانی، آموزش سخنرانی، تکنیک های فن بیان، تکنیک های سخنوری، قدرت کلام، آموزش سخنرانی و فن بیان pdf، آموزش فن بیان، مهارت های گفتاری، فن بیان و فن سخنرانی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.