دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آشنایی با فن بیان

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آشنایی با فن بیان

کتاب آشنایی با فن بیان نوشته‌ی محمدرضا خردمند، با هدف کمک به رفع نیازهای علاقمندان به گویندگی، دکلمه و سخرانی گردآوری شده است.

مطالب این اثر زبانی ساده و گویا و با پرهیز از پرداختن به توضیحات اضافی تألیف شده است تا ضمن فهم بهتر مطالب از حجیم شدن غیر ضروری آن اجتناب گردد.

در بخشی از کتاب آشنایی با فن بیان می‌خوانیم:

قبل از اینکه صحبت کنید باید به نظری که ابراز می‌کنید اعتقاد داشته و نسبت به آن مطمئن باشید. چه این نظر این باشد که آلبوم سوم احسان خواجه امیری بهترین آلبوم اوست چه نظر شما این باشد که مساله گرمایش جهانی مهم‌تر از مساله جنگ است.

البته منظور این نیست که عقیده خود را به گونه‌ای بیان کنید که خودرای یا حق به جانب به نظر برسید. در عوض باید تایید آن را به عهده دیگران بگذارید.

دقت کنید که نظر خود را چگونه بیان می‌کنید. مثلا اگر جمله خود را با این عبارات: “من فکر می‌کنم که…” یا “به نظر من…” شروع کنید از قدرت نظر خود می‌کاهید. پس فقط نظر خود را بیان کنید بدون اینکه عبارات قبل را در ابتدای جملات خود بیاورید.

کلمات کلیدی: اصول سخنرانی، آموزش سخنوری و فن بیان، تمرینات فن بیان، اصول فن بیان، تکنیک های سخنرانی، آموزش سخنرانی، تکنیک های فن بیان، تکنیک های سخنوری، قدرت کلام، آموزش سخنرانی و فن بیان pdf، آموزش فن بیان، مهارت های گفتاری، فن بیان و فن سخنرانی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.