دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب مدیریت هوشمندانه زمان

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب مدیریت هوشمندانه زمان

استیو مقدم در کتاب مدیریت هوشمندانه زمان، شما را با روش‌های استانداردی آشنا می‌کند که با رعایت آن‌ها، استفاده‌ی مفیدتر و بهتری از زمانتان خواهید داشت.

یکی از دشمن‌های همیشگی بشر در تاریخ، زمان و حرکت سریع و بدون توقف آن بوده است. هر چه زندگی مدرن‌تر و بهتر شد، سرعت زمان هم بیشتر شد. همه مردم در طول شبانه‌ روز 24 ساعت فرصت دارند، اما تفاوت در مدیریت زمان و برنامه‌ریزی است که بعضی می‌توانند و برخی نمی‌توانند کارهایشان را در زمان‌بندی تعیین‌شده پیش ببرند.

مدیریت زمان چه به صورت علمی باشد، چه بر اساس تجربه، باعث می‌شود فرد از زمان به صورت بهینه استفاده کند. مدیریت زمان، نظم دادن به کارها و استفاده بهینه از زمان است؛ چه در کسب و کار و چه در زندگی شخصی. مدیریت زمان، اولویت بندی اهداف و کارهای انجام شدنی برای رسیدن به آن اهداف است.

کلمات کلیدی: سری کتاب های آنچه باید بدانید، اصول مدیریت زمان، مهارت های مدیریت زمان، مدیریت زمان چیست، مزایای مدیریت زمان، روش های مدیریتی، استراتژی مدیریت، موفقیت در زندگی، مدیریت زمان، دانلود کتاب مدیریت، اصول مدیریت زمان، تکنیک های مدیریت زمان، مدیریت زمان چیست، مدیریت زمان و برنامه ریزی، توانایی مدیریت زمان، مدیریت زمان و برنامه ریزی، دانلود رایگان کتاب مدیریت زمان pdf، مدیریت زمان و برنامه ریزی pdf،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.