دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب افراد موفق چه اصولی را دارند؟

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب افراد موفق چه اصولی را دارند؟

کتاب افراد موفق چه اصولی را دارند؟ تألیف آکادمی مجازی باور مثبت، به بررسی این می‌پردازد که موفقیت چیست و افراد موفق چه کسانی هستند؟

افراد موفق در هر قشر و زمینه‌ای که باشند دارای ویژگی‌های منحصر به فردی هستند که باعث موفقیت آن‌ها شده است، اما تعدادی ویژگی هم وجود دارد که در همه افراد موفق مشترک است که با شناختن این ویژگی‌ها، برنامه ریزی و تلاش برای به دست آوردن آن‌ها، ما هم می‌توانیم جزو افراد موفق قرار بگیریم. 

باید بگوییم تعریف مشخص و جامعی برای موفقیت وجود ندارد. موفقیت از یک منظر بسیاری شخصی بوده و از فردی به فرد دیگر متفاوت است. دانشمندان، فلاسفه، ثروتمندان و افراد موفق بسیاری تعاریفی از موفقیت ارائه کرده‌اند که درخور توجه هستند. در جامعه و خانواده معیارهایی برای موفقیت وجود دارد که خود به خود به شما تحمیل می‌شوند. مفهوم موفقیت در دنیای امروز با خوشبختی و برخورداری از مواهب بسیار خلق شده است. در نظر بسیاری از مردم کسی موفق است که به آرزوهایش رسیده باشد و هرچه دلش می‌خواهد به دست آورد. اما آیا واقعاً موفقیت یعنی «داشتن» چیزهای بیشتر؟

آلفرد اوستن در تعریف موفقیت می‌نویسد : «آرامش و اطمینان، بهترین موفقیت است». این تعریف، موفقیت را امری درونی و معنوی می‌داند. در واقع رسیدن به آرامش یکی از روش زندگی افراد موفق است. 

روش زندگی افراد موفق در سال‌های اخیر بیشتر مورد توجه قرار گرفته است؛ طوری که بنظر می‌رسد فهم تفاوت‌های افراد موفق و ناموفق دغدغه‌ی بسیاری از افراد است. در جوامع جوان، طبیعی است که شور زندگی و میل به دستیابی به موفقیت و خوشبختی در آن تبدیل به میلی همگانی شده باشد. ضمن اینکه نابرابری‌های اجتماعی و فاصله طبقاتی بسیاری از جوانان را واداشته تا با تلاش زیاد و طی کردن مراحل موفقیت خودشان را تثبیت کنند و جز افراد موفق قرار بگیرند. 

نکته‌ی بسیار مهمی که وجود دارد این است که این ویژگی‌ها به صورت ژنتیکی نیستند که افراد موفق آن‌ها را به ارث برده باشند، بلکه همه‌ی این ویژگی‌ها را می‌توان یاد گرفت و هر روز روی آن‌ها کار کرد و قوی و قوی ترشان کرد.

کلمات کلیدی: اسرار موفقیت، راز موفقیت، موفقیت در زندگی شخصی و کاری، موفقیت در کسب و کار، دانلود کتاب موفقیت شغلی، کسب و کار موفق، موفقیت در کار، موفقیت شخصی، موفقیتهای فردی، موفقیت در زندگی، رسیدن به موفقیت، راه های موفقیت، روشهای موفقیت، راهنمای موفقیت، راهنمای موفقیتهای فردی، راه و رسم زندگی، تغییر زندگی، تغییر در خود،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.