دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب چهار راه پول سازی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب چهار راه پول سازی

کتاب «چهارراه پول سازی» پرده از این راز بر می دارد که چرا برخی مردم کمتر کار می کنند، بیشتر بدست می آورند و نسبت به سایرین از ثبات مالی بیشتری برخوردار هستند. فقط کافیست بدانید؛ کسب و کار شما در هر سطحی قرار داشته باشد از نظر بین المللی کوچک تلقی می شود؛ مگر اینکه صفر تا صد آن تجارت در کل دنیا در اختیار شما باشد. بنابراین بخشی از وظیفه شما ارتقاء مستمر درآمد و بخشی دیگر تحقیق و سرمایه گذاری در درجه یک ترین کسب و کارهای بین المللی است.

در چند سال آینده، تا سال 2020 به طرز مشهودی مشاهده می شود میلیون ها نفر در سراسر دنیا بیکار و در منزل تلویزیون تماشا می کنند، اینها افراد باهوش، تحصیل کرده و سخت کوشی هستند که برای خوراک، مسکن و دارو به حمایت دولت نیاز پیدا خواهند کرد. این یک پدیده جهانی است که بر تمامی کشورهای دنیا، حتی کشورهای ثروتمندی چون آمریکا، انگلستان، ژاپن، آلمان، فرانسه و ایتالیا تاثیر می گذارد.

چهارراه پول سازی یکی از پرفروشترین کتاب هایی است که توسط رابرت کیوساکی رهبر اقتصاد فردی جهان و نویسنده کتاب های خودیار ارتقاء اقتصاد فردی؛ نوشته شده است.

کلمات کلیدی: اصول اساسی و مهم کسب ثروت، پولدار شدن، اصول کسب ثروت، اصول افزایش درآمد، کسب درآمد سریع، راه های پولدار شدن،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.