دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب ورود به دنیای ثروتمندان

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب ورود به دنیای ثروتمندان

کتاب ورود به دنیای ثروتمندان نوشته‌ی محمد میرکو، شما را برای دستیابی به موفقیت راهنمایی می‌کند.

فرقی نمی‌کند شما مرد باشید یا زن، مسن باشید یا جوان، محصل یا دانشجو باشید، کارمند یا خانه‌دار باشید یا صاحب کسب‌وکار، هر شخصی که به دردسر مالی افتاده است و در مشکلات مالی شدیدی رنج می‌برد، می‌تواند با به کارگیری این کتاب پرمحتوا به درآمد بالایی برسد و مشکلات خود را حل کرده و ثروتمند شود. 

فقط کافی است قدم به قدم اصول این کتاب را که بی‌نهایت راحت‌تر از آن است که حتی فکرش را می‌کنید، چاشنی علاقه‌ی قلبی کنید و منتظر معجزه‌ی ثروتمند شدنتان باشید، چرا که خود نویسنده از متد ساده و سریعی که در این کتاب آورده استفاده نموده و نتیجه‌ی خارق‌العاده و شگفت انگیزش را دیده است. 

آیا آماده هستید اولین قدم را به سمت زندگی ایده‌آل خود بردارید؟

این کتاب تنها برای کسانی نوشته شده است که دریافته‌اند اکنون زمان آن است که به شیوه متفاوتی عمل کنند؛ کسانی که از وضعیت بد اقتصادی خود خسته شده‌اند و می‌خواهند تحولی در زندگی‌شان به وجود بیاورند. این کتاب برای کسانی است که هدفی بزرگ در ذهن خود دارند و به دنبال رسیدن به رویاهایشان هستند، رؤیای ثروتمند شدن، رؤیای کمک به سرزمین مادری، رؤیای کمک به هم‌وطنان خودشان.

کلمات کلیدی: اصول اساسی و مهم کسب ثروت، پولدار شدن، اصول کسب ثروت، کسب ثروت، تکنیک های کسب ثروت، راز پول درآوردن، راه های ثروتمند شدن، آموزش ثروتمند شدن، روش های پولدار شدن، روش های جذب سرمایه، جذب ثروت، اصول افزایش درآمد، آموزش بورس pdf، آموزش بورس pdf، آموزش بورس از صفر، آموزش بورس به زبان ساده، کتاب آموزش بورس، آموزش بورس رایگان، بازار بورس چیست، بورس چیست pdf،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.