دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب 8 روش روت کردن دستگاه های اندرویدی

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب 8 روش روت کردن دستگاه های اندرویدی

روت چیست؟ روت به معنی آزاد سازی و از بین بردن قفل محدودیت ها است که با روت کردن دستگاه، شما این قابلیت را دارید به تمامی قسمت های اسمارت فون خود دسترسی داشته باشد و آن ها را عوض کنید.

تغییراتی که میتوانید در صورت روت بودن دستگاه ایجاد نمایید، تغییر ایکن ها ( وای فای ، بلوتوث، شارژ و … )، هک بازی ها با برنامه هایی خاص و … که تمام این اعمال را میتوانید با روت کردن دستگاه اندرویدی خود انجام دهید. نرم افزار روت کردن اندروید برای روت دستگاه اندرویدی ساخته شده است که میتوانید با چند کلیک ساده گوشی خود را روت کنید و به همه چیز دسترسی پیدا کنید.

در این کتاب تهیه شده 8 روش مختلف روت به وسیله برنامه های محبوب و مشهوری مانند:

king root,iroot,framaroot,TowelRoot,Root Genius, و ... به زبان فارسی معرفی شده است.

کلمات کلیدی: آموزش اندروید، آموزش روت کردن اندروید، ترفندهای اندروید، روت گوشی بدون کامپیوتر، روت اندروید، آموزش روت کردن گوشی های اندرویدی، آموزش ترفندهای اندروید،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.