دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب صدای خاموش - 6 گام تا غلبه بر کم حرفی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صدای خاموش - 6 گام تا غلبه بر کم حرفی

هر کسی برای این که مؤثر و بانفوذ باشد، لازم است که بر مهارت های ارتباط حرفه ای با دیگران مسلط باشد، قطعاً شما هم دوست دارید که با افراد مختلف چنین ارتباطی را برقرار نمائید.

قبل از هر چیزی از شما چند سؤال دارم: 
آیا می دانید چگونه سر صحبت با افراد را باز کنید؟ 
آیا می دانید وقتی با کسی صحبت می کنید نگاهتان به چه صورت و به چه سمتی باید باشد؟ 
آیا موانع ذهنی صحبت کردن در جمع را می شناسید؟ 
آیا می دانید روش های مختلف سؤال کردن چگونه است؟ 
آیا می دانید چه سوالاتی بپرسید تا گفتگوی تان طولانی تر شود؟ 
آیا می دانید وقتی در جمع افراد صحبت می کنید، نحوه ایستادن تان باید به چه صورت باشد؟ 
آیا می دانید کدام ژست ها باعث شروع گفتگو و کدام ها مانع شروع گفتگو هستند؟

اگر جواب شما به پرسش های مطرح شده منفی است، باید بگویم که این کتاب برای شما نوشته شده است اما اگر پاسخ ها به گونه دیگری است، احتمالاً کتاب های مفیدتری برای شما وجود دارد. 
مهارت های ارتباطی در هر شرایطی و در هر مکانی با توجه به مسائل اجتماعی و فرهنگی منعطف و تغییر پذیر است و می توان از کتاب های مختلف راه حل های متناسب با خود را دریافت نمود. با ما همراه باشید تا تغییرات فوق العاده ای را با همدیگر رقم بزنیم. 
اگر سوال هایی که مطرح شد، ذهن شما را درگیر کرده‌ است و احساس می‌کنید که برای ایجاد تغییر نیاز به برنامه دارید، پیشنهاد می‌کنم این کتاب را مطالعه کنید. 
به این فکر کنید که با شخص بزرگی در زندگی مان رو به رو شده ایم، حال این فرد می تواند فردی باشد که کسب و کارمان را متحول می کند یا نه؛ جایگاه بالایی در سیاست و یا در هر جایگاه دیگری باشد و یا اینکه گزینه خوبی برای همسر آینده ما باشد؛ سوالی که از شما دارم این است که با شرایط فعلی مان، آیا می توانیم با او ارتباط برقرار کنیم؟ 
اگر بر مهارت های ارتباطی مسلط هستید، این کتاب به شما کمک می کند تا در ارتباط بهتری را با اشخاص داشته باشید ولی اگر این مهارت ها را خیلی مسلط نیستیم و یا در اطرافیان مان کسانی هستند که از این قضیه رنج می برند، این کتاب گزینه مناسبی برای آنهاست.

کلمات کلیدی: هنر سخنوری، ارتباطات کلامی، ارتباط بین اشخاص، برقراری ارتباط با دیگران، روانشناسی ارتباطات، مهارت های گفتاری، آموزش فن بیان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.