دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب نوبینایی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب نوبینایی

کتاب نوبینایی به قلم محمدرضا زادهوش، مطالبی اثرگذار و دلنشین در باب خودشناسی و خودپژوهی دربردارد. خودپژوهی یک سلسله پرسش درباره خویشتن است.

جهان عرصه جنگ‌های تبلیغاتی است، تبلیغاتی که پیشینه‌ای دیرین دارد و ما را نابینا و ناشنوا می‌کند. اصلاح‌گران به بینش‌ها و تغییر دیدگاه‌ها فرامی‌خوانند تا بیماری‌های بزرگی همچون نابینایی و ناشنوایی درمان شود. یک تنفس مصنوعی برای حواس باطنی غرق شده در آب تبلیغات تا به نوبینایی و نوشنوایی بینجامد. طی طریق خودشناسی بدون این نوبینایی و ناشنوایی ممکن نیست. پس از این می‌توان در پی جست‌وجوی خویش برآییم، آن‌چه را بر خود انبار کرده‌ایم، کنار بزنیم و خود را بیابیم.

در بخشی از کتاب نوبینایی می‌خوانیم:

مردمانی از شغل مشتری‌ها می‌پرسند. در پی یک کاسب لارج، با یک کارمند عالی رتبه هستند، و سرانجام می‌یابند، کارمندی که حاضر است خیلی زود و بدون نوبت، کار آن‌ها را راه بیندازد، و کاسبی که حاضر است دست آن‌ها را بگیرد. آن‌ها به دنبال آرامش بخشان نیستند. آرامش، قابل تشخیص است؛ ولی آن‌ها چیز دیگری می‌خواهند، اگر تو در پی آرامش هستی، باید جست وجوی خود را در مسیر آرامش هدایت کنی، آن وقت خیلی زود آن‌ها را خواهی یافت، و آنان تو را راهنمایی خواهند کرد. هر کس همانی را می‌یابد که در جست و جوی آن است. بستگی دارد صبح که از خواب برمی‌خیزی، و شب هنگام که به خواب می‌روی، چه عینکی به چشم داشته باشی، کسی که کاری با نجار ندارد، نمی‌داند چند مغازه تجاری در شهر وجود دارد، او اگر بارها نیز از دم مغازه تجاری رد شود، می‌تواند آن را مشاهده نکند.

کلمات کلیدی: خودسازی، تغییر زندگی، تغییر خود، تغییر در خود، تغییر در زندگی، چگونه خود رابشناسیم، خودشناسی، مهارت های زندگی، کتاب خودشناسی pdf، بهترین کتاب خودشناسی، کتاب خودسازی، خودشناسی pdf، شناخت خود، شناخت شخصیت خود، راه شناخت خود چیست، خود پژوهی، شناخت خود، شناخت از خود، دانلود pdf کتاب نوبینایی، دانلود رایگان کتاب نوبینایی، دانلود رایگان کتاب روانشناسی، کتاب روانشناسی pdf،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.