دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان خاطرات یک خون آشام - جلد اول (بیداری)

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان خاطرات یک خون آشام - جلد اول (بیداری)

کتاب رمان خاطرات یک خون آشام - جلد اول (بیداری) به قلم ال جی اسمیت روایتگر زندگی دختر جوان دبیرستانی به نام النا گیلبرت است که قلبش میان دو برادر خون آشام، استفن سالواتوره و دیمن سالواتوره گیر می‌کند.

رمان خاطرات یک خون آشام (The Vampire Diaries) سری رمانی در سبک خون آشامی ترسناک برای جوانان و بزرگسالان نوشته نویسنده آمریکایی ال جی اسمیت (L. J. Smith) است. این مجموعه حول محور استفن سالواتوره و الینا گیلبرت می‌چرخید. در سه رمان اول (بیداری، کشمکش و غضب) استفن و الینا راویان ماجرا هستند، درحالی که کتاب اتحاد تاریک، به روایت بانی مک کولو می‌باشد.

داستان پیرامون مشکلاتی است که در اثر نزدیک شدن النا و استفن بهم بوجود می‌آید و به مرور کلا از کنترل آن‌ها خارج شده و نیروهای پلید بسیاری را به زندگی‌شان می‌کشاند.

در بخشی از کتاب رمان خاطرات یک خون آشام - جلد اول (بیداری) می‌خوانیم:

استفان قبول نکرده بود با آن‌ها به قبرستان برود. تمام احساسش در این مورد منفی بود. آخرین باری که آن جا رفته بود قضیه‌ی پیرمرد پیش آمد. خاطره‌ی پیرمرد در دلش جای خود را به ترس می‌داد. استفان می‌توانست قسم بخورد که آنقدر از خون پیرمرد نخورده که به کما برود. وقتی رهایش کرد به پیرمرد آسیبی نرسیده بود، اما بعد از آن شب همه چیز به هم ریخته بود. استفان گیج بود. آیا واقعا موج دیگری از نیرو در قبرستان بود با این تنها توهم او بود؟ آیا غیر از او کس دیگری هم آن‌جا بوده یا این که نه، خودش آن همه خون را خورده و پیرمرد را به کما فرو برده بود؟

می‌دانست که وقتی اختیار نیرویش را از دست می‌دهد ممکن است هر کاری بکند ولی.. چشمانش را بست. وقتی که شنیده بود پیرمرد نزدیک به مرگ است و در بیمارستان بستری شده شوکه شده بود. چطور به خودش اجازه داده بود که تا این حد جلو برود؟ تا حد کشتن یک انسان. استفان کسی را نکشته بود، حداقل از زمانی که... نمی‌خواست دوباره به این چیزها فکر کند. حالا که جلوی در قبرستان ایستاده بود تنها چیزی که دلش می‌خواست این بود که بگذارد و از آن‌جا برود. برگردد به مهمانی پیش کارولین؛ آن موجود نرم و انعطاف‌پذیر با آن پوست برنزه که بودنش برای استفان هیچ معنایی نداشت و به همین دلیل استفان آسیبی به او نمی‌رساند.

کلمات کلیدی: رمان ترجمه شده رایگان، رمان های انگلیسی ترجمه شده، دانلود رایگان رمان خارجی، رمان وحشتناک، دانلود بهترین رمان های جهان pdf، دانلود رایگان رمان خارجی، رمان خارجی ترجمه شده، The Vampire Diaries، داستان خارجی، داستان ترجمه شده، رمان خارجی، رمان عاشقانه، L J Smith، رمان ترجمه شده، Lisa Jane Smith، دانلود داستان ترجمه شده، دانلود رمان خون آشام، رمان تخیلی، رمان خارجی معروف، رمان خاطرات یک خون آشام، جلد اول، دانلود رمان ترسناک،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.