دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان کنیل وورث

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان کنیل وورث

کتاب رمان کنیل وورث نوشته‌ی سر والتر اسکات، داستان دختر زیبایی در انگلستان قرن شانزدهم را روایت می‌کند که فریب می‌خورد و بدون اجازه پدرش با مردی اشراف‌زاده ازدواج می‌کند.

دختر جوان و زیبا شخصیت اصلی کتاب کنیل وورث (Kenilworth) است که گول ظاهر فریبنده و تجملات اشرافی لرد بزرگزاده را خورده و درخواست ازدواج او را بدون اینکه با پدر خود مشورت نماید قبول می‌کند. این سرآغاز یک سلسله ماجرا و حوادثی می‌شود که نظیر آن در هیچ دوره‌ای در انگلستان تکرار نشده است. لرد جوان که شدیدا مورد توجه ملکه بوده و شایعه ازدواج او با ملکه زبان به زبان می‌گردد از ترس اینکه مبادا مقام فعلی خود را در دربار از دست داده و از چشم ملکه بیفتد، همسر جوان خود را در یک خانه قدیمی پنهان کرده و ازدواج خود را با او کاملا پنهان نگاه می‌دارد.

در بخشی از کتاب رمان کنیل وورث می‌خوانیم:

والتر جوان که هرگز تا این حد به ملکه نزدیک نشده بود با دیدن ملکه خود را جلو کشید و تا محل قرار گرفتن نگهبانان جلو رفت. همراهان او، او را به عقب می‌کشاندند و سعی داشتند که او را به قایق خودشان برگردانند. والتر با یک حرکت خود را از دست آن‌ها نجات داده و شنل با شکوهش در این کشمکش از روی یک شانه‌اش افتاد. این حرکت که بعمد صورت نگرفت باعث شد که قسمتی از سینه و شانه ورزیده او در معرض دید واقع شود. او در همین حال کلاهی هم بر سر نداشت و چشمان خود را به ملکه دوخته بود. او با آن شکل و شمایل اشرافی خود تمام قد در معرض دید ملکه ایستاده بود.

ملکه بعد از خروج از دروازه چشمش به او افتاد و در صورتش علائم استفهام نمایان گردید. در شب گذشته باران باریده و درست در جلوی مرد جوان حوضچه کوچکی از آب ایجاد شده بود. این حوضچه گل آلود در مسیر ملکه واقع شده و ملکه برای عبور از روی آن دچار تردید شد و قدری مکث کرد. شوالیه جوان شنل با شکوه خود را از دوشش برداشته و بدون توجه به نگهبانان شنل خود را روی زمین در جلوی پای ملکه پهن کرد. ملکه الیزابت نگاهی امتنان آمیز به این جوان انداخت، قدری دستپاچه و رنگش قرمز شد. او به سرعت از روی شنل عبور کرد و با عجله و بدون یک کلمه حرف خود را به زورق سلطنتی رساند.

کلمات کلیدی: داستان و رمان تاریخی، ادبیات کلاسیک، دانلود رمان رایگان، رمان کلاسیک رایگان، دانلود پی دی اف رمان رایگان، دانلود pdf رمان، دانلود pdf رمان رایگان، مجموعه کتاب های ادبیات کلاسیک، رمان کلاسیک، ادبیات کلاسیک جهان، رمان تاریخی خارجی، دانلود رمان تاریخی، داستان تاریخی خارجی، دانلود داستان ترجمه شده، والتر اسکات، ادبیات انگلستان، Kenilworth novel، Sir Walter Scott،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.