دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب یک تمدن یک باور یک پیشوا

  • موضوع: کتاب‌های تاریخی
  • ۱۸۹ صفحه
  • فرمت: PDF
  • زبان: فارسی
  • تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
  • ۱۴۵۲۰ بازدید
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب یک تمدن یک باور یک پیشوا

کتاب یک تمدن یک باور یک پیشوا حاصل چند سال پژوهش و مجموعه‌ای است از مراحل زندگی دو زن و دو مرد (اوا، ماگدا، یوزف و هیتلر) از ایدولوژی نازی و مراحل شکل‌گیری و پایان این تمدن، و این کتاب برای آشکار ساختن قسمت‌هایی از تاریخ پنهان‌شده جهان از چشم بشر امروز، و مربوط به یکی از مهم‌ترین دوره‌های تاریخ جهان می‌باشد.

وقتی بیکاری، فقر، فحشا، تورم، رهبران ناکارامد، تن فروشی، تحریم‌های نابود کنند، جدا شدن قسمت‌هایی از سرزمین و منابع آن به عنوان غرامت توسط همسایه‌ها و هر آنچه که می‌توانست یک سرزمین را برای همیشه از تاریخ، محو و نابود کند در سرزمین آلمان پس از جنگ جهانی اول حاکم شد.

زمانی که یک قدم تا نابودی کامل آلمان مانده بود، حزبی برخواست که بعدها نام حزب ناسیونال سوسیالیست کارگری آلمان گرفت و در نهایت توانست این سرزمین در حال ویرانی کامل را به برترین سرزمین‌های زمان خود تبدیل سازد، و توانست زندگی، غرور و رفاه را به مردم سرزمین تقدیم کند. این حزب در کوتاه‌ترین زمان توانست بزرگترین گام‌ها را بردارد که نه تا پیش از آن سرزمینی توانست بود این کار را انجام دهد و نه هیچ سرزمینی توان انجام چنین موفقیتی را در آینده یافت.

رهبر این حزب آدولف هیتلر نام داشت، فردی که امروزه دستگاه‌های تبلیغاتی در یک تحریف از او یک شخصیت منفی ساختند.
ولی هیتلر واقعی کدام است؟ فردی که مردم سرزمین آلمان را از درد و رنج رها کرد و از صلح طلب‌ترین رهبرهای زمان خود و تاریخ بود یا او همان شخصیت منفی است که رسانه‌های تبلیغاتی امروز از او ساخته‌اند؟

این کتاب می‌تواند پاسخی باشد برای همه آن‌ها که از خود می‌پرسند چرا پس از گذشت چندین دهه از پایان کار آلمان نازی، هنوز هستند افرادی که به باور‌های آدولف هیتلر باور دارند؟

کلمات کلیدی: جنایات هیتلر، آدولف هیتلر، تاریخ جنگ جهانی دوم، تاریخ غرب، آلمان نازی، اوا ماگدا، جنگ جهانی دوم، نازیسم، هیتلر، یوزف، آدولف، هیتلر و جنگ جهانی دوم،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.