دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب رمان تمام نورهایی که نمی‌توانیم ببینیم

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان تمام نورهایی که نمی‌توانیم ببینیم

کتاب رمان تمام نورهایی که نمی‌توانیم ببینیم نوشته‌ی آنتونی دوئر، اثری پرفروش و برنده جایزه پولیتزر است که داستان تحسین برانگیز دختر و پسری جوان در دوره‌ی ویرانی‌های جنگ جهانی دوم را به تصویر می‌کشد. این دو جوان برای نجات جان خود فرار می‌کنند و بر حسب تقدیر سر راه یکدیگر قرار می‌گیرند.

کتاب پرفروش و خیره کننده نیویورک تایمز که برنده چندین جایزه معتبر بین‌المللی شد و تحسین منتقدان و خوانندگان را برانگیخت. داستانی زیبا و تاثیرگذار درباره یک دختر نابینای فرانسوی و پسری آلمانی که به طور ناگهانی در فرانسه اشغالی به یکدیگر برخورد می‌کنند؛ چرا که هر دو سعی دارند از ویرانی‌های جنگ جهانی دوم زنده بیرون بیایند.

در بخشی از کتاب رمان تمام نورهایی که نمی‌توانیم ببینیم می‌خوانیم:

دروازه‌ها ویران می‌شود و بلوک‌ها همگی با خاک یکسان. گرده‌های سنگ و گچ و گرانیت در آسمان پراکنده است. قبل از آنکه ویرانه‌های ساختمان‌ها به زمین برسند، هر دو جین بمب‌افکن بالای کانال مسیرشان را تغییر داده‌اند. شعله‌های آتش زبانه می‌کشد؛ اتومبیل‌های پارک شده آتش گرفته‌اند. همه چیز در آتش می‌سوزد، تشک‌ها، پرده‌ها. دود فضا را پر کرده است، شعله‌های آتش به جلو هجوم می‌برند. در پناهگاه‌ها و سرداب کلیساها همه در حال دعا خواندن هستند. 

کلمات کلیدی: برنده جایزه گودریدز، ادبیات آمریکا، رمان تاریخی، قیمت کتاب تمام نورهایی که نمی توانیم ببینیم، کتاب های آنتونی دوئر، پرفروش نیویورک تایمز، داستان و رمان تاریخی، دانلود رمان، دانلود رمان خارجی، داستان جنگ جهانی دووم، دانلود کتاب نوری که نمی توانیم ببینیم، رمان خارجی، رمان معروف، برنده جایزه پولیتزر، خرید کتاب تمام نورهایی که نمی توانیم ببینیم، خرید کتاب این همه نوری که نمی توانیم ببینیم، دانلود کتاب نوری که نمی بینیم، جنگ جهانی دوم،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.