دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آموزش کامل مدیریت وردپرس

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آموزش کامل مدیریت وردپرس

با توجه به عدم وجود یک مقاله آموزشی کامل درباره مدیریت وردپرس تصمیم گرفتیم برای کسانی که می خواهند کار با سیستم مدیریت محتوای وردپرس را یاد بگیریند (مبتدی ها یا کسانی که از CMS های دیگر مهاجرت کرده اند)، یک سری آموزش را ایجاد کنیم و در آن تمام قسمت های مدیریت یا داشبورد وردپرس را توضیح دهیم .

توضیحات ارائه شده در این مطلب و مطالب بعدی مرتبط با آن، تنها مربوط به هسته وردپرس است و هیچگونه توضیحی درباره قالب ها و افزونه ها داده نشده است .

امیدواریم این سری آموزشی بتواند یک راهنمای وردپرس سریع برای علاقه مندان به وردپرس باشد .

کلمات کلیدی: وردپرس، آموزش وردپرس، طراحی سایت با وردپرس، آموزش کامل طراحی سایت با وردپرس، آموزش CMS wordpress، آموزش طراحی سایت، بلاگفا، php، wordpress،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.