دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب اصول اساسی یادگیری مهارت جدید

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب اصول اساسی یادگیری مهارت جدید

کتاب اصول اساسی یادگیری مهارت جدید نوشته‌ی سید محمد علوی، به شما نحوه‌ی دستیابی به مهارت‌های جدیدی را که مدت‌هاست در گوشه‌ی ذهنتان قرار داده شده اما هنوز اقدامی عملی برای آن انجام نداده‌اید در کمتر از ده دقیقه آموزش می‌دهد.

هر چه افراد ماهر جامعه‌ای بیشتر باشند آن جامعه بیشتر به سوی رشد، رونق و پیشرفت حرکت خواهد کرد، اما باید توجه داشت یادگیری هر مهارتی چالش‌هایی را برای فرد یادگیرنده به همراه خواهد داشت. مهم‌ترین چالش در یادگیری هر مهارتی نقطه‌ی شروع آن می‌باشد چرا که خیلی وقت‌ها فردی مهارتی را نمی‌آموزد چون اصلاً آن را شروع نمی‌کند و مرتب آن را به امروز و فردا می‌اندازد. چالش یا بهتر است بگوییم بهانه دیگر این است که فردی که قصد یادگیری دارد می‌گوید وقت ندارم و بهانه‌های بسیار زیاد دیگری.

در بخشی از کتاب اصول اساسی یادگیری مهارت جدید می‌خوانیم:

خیلی‌ها می‌گن حالا یه روزی می‌ریم فلان مهارت رو یاد می‌گیریم اون یک روز هم معمولاً هیچ وقتی از راه نمی‌رسه و به قول معروف یه روزی یعنی هیچ روزی.
پس اگر می‌خواهیم به مهارت جدید رو یاد بگیریم می‌بایست یک زمان بندی صحیح برای یادگیری اون داشته باشیم.
برای یادگیری یک مهارت جدید حتما باید یک زمان مشخصی رو برای خودمون معین کنیم مثلا به جای اینکه بگیم می‌خواهیم از روز فلان از تاریخ فلان یادگیری مهارت مورد نظر رو شروع کنیم بگیم می‌خواهیم از یازدهم تیر از پانزدهم مرداد از شانزدهم بهمن و ... یادگیری این مهارت را شروع کنیم.
نکته دیگر در زمانبندی صحیح برای یادگیری مهارت این است که ما مشخص کنیم اگر قرار است در یک ماه مهارتی را یاد بگیریم و روزانه یک ساعت مفید به آن اختصاص دهیم آن یک ساعت چه موقع خواهد بود؟ صبح، عصر شب یا زمانی دیگر؟

کلمات کلیدی: یادگیری pdf، یادگیری چیست pdfیادگیری مهارت جدید، قوانین یادگیری، تکنیک های یادگیری، فرایند یادگیری چیست، مهارت هایی که باید آموخت، مهارتهایی برای زندگی بهتر، مهارت یادگیری، اصول یادگیری، سبک های یادگیری،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.