دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب یادگیری یادگیری

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب یادگیری یادگیری

باربارا اوکلی، ترنس سینوسکی و آلیستر مک کانوایل در کتاب یادگیری یادگیری راهکارهایی ارائه می‌دهند که به شما کمک می‌کنند مهارت یادگیری خود را تقویت کنید و ذهنی سالم و پویا داشته باشید.

این کتاب به نوجوانان کمک می‌کند که با تغییر روش‌های آموختن، نفرتی که از یادگیری برخی درس‌ها دارند را به اشتیاق و علاقه تبدیل کنند. علاوه بر این به آموختن فعالیت‌هایی از جمله ورزش، یاد گرفتن زبان‌های مختلف، فیزیک و ریاضیات یا حتی بازی‌های ویدیویی می‌پردازد و نحوه یادگیری آن را در مغز انسان مورد بررسی قرار می‌دهد.

باربارا اوکلی، ترنس سینوسکی و آلیستر مک‌کانوایل به شما یاد می‌دهد تا ساختار مغرتان را به شکلی تنظیم کنید تا قدرت یادگیری درون شما فعال شود و بتوانید از این طریق مطالب را در کوتاه‌ترین زمان درک و تحلیل کنید.

در بخشی از کتاب یادگیری یادگیری می‌خوانیم

اگر پیوندهای مغزی که می‌خواهید بسازید شامل عملی فیزیکی است، پس تمرکز کنید و انجامش دهید. به‌عنوان مثال، اگر در حال یادگرفتن انداختن توپ در سبد هستید، باید این کار را تمرین کنید. سپس باید دوباره انجامش دهید. شاید این بار بهتر باشد از زاویۀ دیگری توپ را پرتاب کنید و دوباره و دوباره... شما مدام در حال بازخوردگرفتن هستید، زیرا اگر اشتباه پرتاب کنید، توپ وارد سبد نمی‌شود.

کلمات کلیدی: موفقیت تحصیلی، مهارت یادگیری، کتاب چگونه بهتر بیاموزیم، کتاب یادگیری را یاد بگیرید، راه های موفقیت تحصیلی، پیشرفت تحصیلی، روش های صحیح درس خواندن، توانایی های ذهن، روش های یادگیری، ساختار مغز انسان، پرورش مغز، پرورش مهارت های یادگیری، ذهن فعال، تقویت حافظه،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.