دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آموزش تکنیک‌های تقویت حافظه و افزایش هوش

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آموزش تکنیک‌های تقویت حافظه و افزایش هوش

هدف کتاب آموزش تکنیک‌های تقویت حافظه و افزایش هوش نوشته مجتبی فیاض این است که به شما کمک کند تا بتوانید بهتر از توانمندی‌های مغزتان استفاده کنید. حافظه را تقویت کرده و ضزیب هوشی خود را افزایش دهید.

شما با خواندن بخش‌های این کتاب، یک ابزار پرورش مغز در اختیار خواهید داشت که این ابزار نه تنها فوق العاده سرگرم کننده است بلکه شما را قادر خواهد ساخت که با ذهن خود کارهایی را انجام دهید که هرگز فکرش را هم نمی‌کردید. این آموزش یک سیستم تقویت حافظه ریاضی است که مهارت‌های شگفت‌انگیزی را به شما آموزش خواهد داد. بخش‌های مختلف این آموزش یک مجموعه به هم پیوسته است که برای یک دوره صد روزه برنامه ریزی شده است. بنابراین مهم است که تمرین‌های کتاب را گام به گام انجام دهید زیرا یادگیری هر مهارت به مهارت‌های قبلی ارتباط دارد. تکرار تمرین‌ها نیز به نوبه خود بسیار مهم است زیرا هر بار که مهارتی را تمرین می‌کنید باعث افزایش سرعت و افزایش قدرت تمرکز می‌گردد.

انجام تمرین‌هایی که در بخش‌های مختلف این آموزش برای شما برنامه ریزی شده، صد روز طول خواهد کشید. البته این به آن معنا نیست که شما تمرینات خود را بعد از این مدت متوقف کنید. هنگامی که مهارتی را فرا می‌گیرید، باید آن قدر تمرین و تکرار کنید تا بتوانید آن را سریعتر و بهتر انجام دهید. با این کار شما ذهن خود را قوی‌تر می‌کنید به طوری که می‌توانید با انجام ترفندهایی که فرا گرفته‌اید خانواده و دوستان خود را شگفت‌زده کنید. من قصد دارم شما را به یک ماشین حساب سیار تبدیل کنم! این شوخی نیست. شما به زودی قادر خواهید بود که هر گونه عملیات ریاضی را در ذهن خود انجام دهید. پس خود را آماده کنید. در آینده‌ای نزدیک خود شما از کارهایی که قادر به انجام آن هستید متعجب خواهید شد.

کلمات کلیدی: قدرت ذهن، تقویت حافظه، افزایش توانایی های ذهن، راه های پرورش و افزایش هوش، تقویت هوش، حافظه چیست، اختلالات حافظه، مشکلات حافظه، راه های تقویت حافظه، افزایش قدرت حافظه، افزایش هوش،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.