دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آشنایی با مکاتب هنر های تجسمی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آشنایی با مکاتب هنر های تجسمی

کسب آگاهی و دانش درباره مکاتب و سبک های موجود در تاریخ هنر، به ما کمک می کند که بفهمیم چرا هنرمندان به شیوه خاصی کار می کرده اند یا چرا در پی مقاصد معینی بوده اند.

از همه مهمتر، مطالعه این مکاتب هنری راه خوبی است برای تیز کردن چشمان ما از آن جهات که به ویژگی های خاص آثار هنری دقیق تر نگاه کنیم و در نتیجه حساسیت خود را نسبت به تفاوت های ظریف آنها افزایش دهیم.

شاید این مناسب ترین روش برای لذت بردن از آثار هنری باشد.

کلمات کلیدی: مکاتب هنری، هنرهای تجسمی، نقاشی، طراحی، مکتب های عکاسی، تاریخچه عکاسی، هنر گرافیک، هنرمندان گرافیست، خوشنویسی، هنرمندان معماری، مجسمه سازی، هنر کلاسیک،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.