دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب مواد لازم برای شروع نقاشی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب مواد لازم برای شروع نقاشی

کتاب مواد لازم برای شروع نقاشی نوشته‌ی زهرا ترانه مناسب افرادی است که به هنر نقاشی علاقه‌مند هستند و با احساس این هنر را دنبال می‌کنند.

خودآموز بودن یعنی یادگرفتن اصول، بدون طی کردن مراحل آکادمیک یا داشتن استاد راهنما. خودآموز یعنی آزمون و خطای مداوم و الهام گرفتن از تمام چیز‌هایی که در اطراف ما وجود دارد. فردی که به طور خودآموز کار هنری انجام می‌دهد، منابع مورد نیاز را به تنهایی پیدا می‌کند. منابعی که ممکن است کتاب یا منبع شناخته شده و دست اولی نباشند.

فکر می‌کنم که تغزل مهم‌ترین بخش و جوهر به وجود آمدن کار هنری است. در شعر، موسیقی و نقاشی، تئوری‌های مشترکی را می‌شود پیدا کرد. برای فردی که از این رشته‌های هنری فاصله‌ی زیادی دارد، شرط پرداختن ممکن است یادگرفتن این تئوری‌ها باشد. با این که حقیقت ماجرا چیزی فراتر از طی کردن تئوری‌ها و ثبت شدن ذره‌ذره‌ی آن‌ها در ذهن ماست.

تغزل مثل غبار‌های بی‌استفاده و فراموش شده است که به طور پیش فرض آن‌ها را بنفش و ارغوانی در نظر می‌گیریم. زمانی که بلوک‌ها و اجبار‌ها و تئوری‌ها از بین بروند، چیزی جز غبار باقی نمی‌ماند. رنگ‌های ارغوانی بعد از مدتی شما را ترغیب می‌کنند تا به تخیل‌تان مراجعه کنید و دست به آفرینش بزنید. تا به حال به رنگ ارغوانی و طیف‌های بنفش خیره شدید؟ از آن‌ها برای نقاشی یا کار هنری استفاده کردید؟ این حس که وقت آن است که بدون آوردن هیچ بهانه‌ای دست به خلاقیت جدیدی بزنید، درست نیروی تغزل است که جوهر هنر را به حرکت در می‌آورد.

کلمات کلیدی: آموزش نقاشی، نقاشی، دانلود کتاب آموزشی، دانلود کتاب آموزش هنر، دانلود ‌pdf آموزش نقاشی، هنر نقاشی چیست، هنر نقاشی، تعریف هنر نقاشی، هنر نقاشی به زبان ساده، آشنایی با هنر نقاشی، تحقیق در مورد هنر نقاشی، احساس در نقاشی، اصول نقاشی، آموزش طراحی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.