دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب بارداری و تغییر وضعیت جنین از هفته سوم تا چهلم

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب بارداری و تغییر وضعیت جنین از هفته سوم تا چهلم

کتاب بارداری و تغییر وضعیت جنین از هفته سوم تا چهلم کاری از گروه نویسندگان چهار فصل، منبعی غنی از اطلاعات ضروری برای مادران در دوران بارداری است.

در بخشی از کتاب بارداری و تغییر وضعیت جنین از هفته سوم تا چهلم می‌خوانیم:

لگد‌های جنین: حس لذت بخشی که این روز‌ها تجربه می‌کنید لگد‌های کودکتان است، اما ممکن است جنین شما در بیست و‌ سه هفتگی خیلی لگد بزند. نگران نباشید این لگدها به آن معنا نیست که کودک شما ژیمناستیک کار است! بلکه به این دلیل است که او در حال امتحان کردن عضلات دست و پای خود است.

این هفته زمانی است که جنین شما باید کنترلی بر دست و پای خود داشته باشد. مخصوصاً اگر برای بار اول است که باردار می‌شوید، ممکن است برای شما دردها سنگین و شدیدتر به نظر برسد اما نگران نباشید هیچ‌ آسیبی به شما نخواهد رسید. اگر می‌خواهید کودکتان کمی آرام‌تر بشود از خوردن غذاهایی که باعث تحریک او می‌شوند پرهیز کنید. در طول روز می‌توانید برایش داستان کوتاه بگویید و یا آوازی بخوانید و موسیقی آرامی برایش بگذارید و شکمتان را به آرامی بمالید تا او آرام شود.

کلمات کلیدی: مراحل بارداری، بهداشت دوران بارداری، دوران بارداری، وضع حمل، رشد جنین، مادر شدن، دوران بارداری هفته به هفته، عکس جنین یک ماهه در شکم مادر، مراحل رشد جنین انسان هفته به هفته، تغذیه هفته به هفته بارداری، وزن جنین هفته به هفته، راهنمای دوران بارداری، بارداری، حاملگی، دانلود کتاب زنان، زنان و زایمان، راهنمای مادران، آسایش در بارداری، شکل گیری جنین، سلامت روحی جنین، هفته به هفته بارداری pdf، تغذیه دوران بارداری+pdf،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.