دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب عوارض داروهای ضد سرطان در بارداری

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب عوارض داروهای ضد سرطان در بارداری

بعضی از داروهای شیمی درمانی می تواند باعث ناباروری شود. ناباروری برای یک خانم به این معناست که دیگر نمی تواند باردار شود و برای یک آقا به این معناست که او نمی تواند خانمی را باردار کند.
در خانم ها شیمی درمانی می تواند به تخمدان ها آسیب بزند. این آسیب می تواند تعداد تخمک های سالم در تخمدان ها را کاهش دهد. هم چنین می تواند هورمون هایی که آنها تولید می کنند را کاهش دهد. کاهش و تغییر هورمون می تواند منجر به یائسگی پیش از موعد شود. یائسگی پیش از موعد و تعداد کم سلول های سالم می تواند باعث ناباروری شود.

داروهای مطرح شده در این کتاب:

وین بلاستین، تاموکسیفن، متوترکسات، ایفوسفامید، فلوئوراسیل، اتوپوزاید، سیکلوفسفامید، سیس پلاتین، کریوپلاتین، بوسولفان، داکاریازین

کلمات کلیدی: رضا پوردست گردان میکروبیولوژیست، آشنایی با بیماری ها، داروهای ممنوعه دوران بارداری، دانلود کتاب زنان، مراقبت های بارداری، داروهای شیمی درمانی، داروهای سرطان، درمان سرطان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.