دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب سلامت روان و سلامت جسم با طب سنتی و مواد غذایی طبیعی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب سلامت روان و سلامت جسم با طب سنتی و مواد غذایی طبیعی

سلامت جسم و روح با طب سنتی و مواد غذایی طبیعی و سالم
در دنیای مدرنیک و رو به پیشرفت امروزی و بدلیل ماشینی شدن زندگیها، باعث شده که انواع بیماری های جسمی و روحی روانی برای بشر بوجود آید که برای درمان این بیماری ها نیز با مشکلات زیادی مواجه هستند که طب جدید نیز توانایی درمان خیلی از این بیماری ها را نیز ندارد و در بسیاری موارد درمان های آن همراه با عوارضات جانبی خطرناکی نیز هست.
مشکل اصلی در این است که هم طریقه زندگی و هم تغذیه خود ما از بسیاری جوانب نادرست است که باعث شده که به انواع بیماری ها دچار شویم.
در بیمارستان های ما جای سوزن انداختن نیست و بقدری بیمار و بیماریها زیاد شده اند که باعث بسی شگفتی است که البته مقصر اصلی خود ما هستیم که از طبیعت و غذاهای سالم فاصله گرفته ایم و روش درست تغذیه و زندگی سالم را فراموش کرده ایم.
در این کتاب الکترونیکی ارزشمند شما با طب سنتی و انواع غذاهای سالم و طبیعی و دم دست آشنا میشوید و یاد میگیرید که از چه مواد غذایی و میوه هایی برای درمان چه بیماریهایی استفاده کنید.
خداوند برای هر بیماری که در این دنیا وجود دارد درمان آن را نیز در طبیعت قرار داده که انسان فقط باید با طبیعت دوست باشد و راه درمان خود را یاد بگیرد که در این کتاب آنها را یاد خواهید گرفت.
امروزه درمان بسیاری از بیماریهای صعب العلاج مانند سرطانها  و بسیاری دیگر را با طب سنتی درمان میکنند که هم بسیار ارزانتر و هم بدون عوارض نسبت به طب جدید است.
مردم ما باید به طب سنتی اعتماد کنند و مزایای آن را نسبت به طب جدید با چشمان خود ببینند.
با مطالعه و بکار گیری مطالب این کتاب در زندگی خود میتوانید بدنی سالم و قوی داشته باشید بدور از بیماریهای گوناگون امروزی که فقط با درست کردن روش زندگی و تغذیه سالم میسر خواهد بود.
همچنین در این کتاب نیز مطالب مفید زیادی در مورد تقویت قوای جسمی و همچنین تقویت قوای جنسی آورده شده که میتوانید در درمان ناباروری و زود انزالی و دیگر بیماریهای جنسی و مقاربتی از آنها استفاده کنید.
هر زن و شوهری که در رابطه جنسی خود دچار مشکل هستند با یادگیری و بکارگیری این مطالب ارزشمند میتوانند به سلامتی دلخواه خود برسند.

کلمات کلیدی: طب سنتی، سلامت روان، مواد غذایی طبیعی، سلامت جسم،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.