دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب راهنمای گام به گام ساخت و تولید محافظ برق

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب راهنمای گام به گام ساخت و تولید محافظ برق

کتاب راهنمای گام به گام ساخت و تولید محافظ برق نوشته‌ی محمدباقر نوری، تمام مراحل ساخت و تولید دستگاه محافظ برق مدل یخچال فریزر NS35C10-V34. 990815 را گام به گام به دوستداران، دانشجویان و  تعمیرکاران حوزه الکترونیک آموزش می‌دهد. 

در حین ساخت تمام بخش‌های دستگاه محافظ برق آموزش داده می‌شود. دانشجو با ساخت هر قسمت و مرحله به درون و برون مدار پی می‌برد. تمام جزیئات دستگاه ارائه شده است. 

نقشه مدار چاپی (لایه رو و لایه زیر) با ابعاد و همراه با مقادیر قطعات به صورت ریز عنوان شده است. در حقیقت هیچ اطلاعاتی از دید شما مخاطبین پنهان نشده است. 

این کتاب حرکتی در موازی انقلاب آقای ریچارد استالمن و جناب لینوس خالق سیستم عامل لینوکس در جامعه متن باز می‌باشد. 

این کتاب نشان می‌دهد که جامعه open source مختص فعالان کامپیوتر نیست و شرکت‌های تجاری (مانند نورسان) هم میتوانند در این انقلاب و انتقال دانش سهیم باشند. 

در این کتاب در گام اول ساخت و تولید یاد  می‌گیرید و در گام‌های بعدی با درک هر قسمت به جزییات و مسائل تعمیر مدار محافظ برق نیز آشنا می‌شوید. 

مزیت اصلی این کتاب در این است که مولف (مدیر گروه آموزشی تولیدی فنی پژوهشی نورسان) تولیدکننده، تعمیرکار، مربی و مدرس در حوزه محافظ برق می‌باشد. یعنی فقط یک کار پژوهشی یا صرفا یک شخصیت دانشگاهی خالی نیست. دیدگاه‌های آموزش کاربردی در بازار تجارت نیز بسیار مهم است. 

هدف این کتاب تربیت شخصیت‌های مهارت محور از طریق آموزش از راه ساختن می‌باشد. 

بهترین شیوه برای آموزش ادارک از طریق حواس پنجگانه می‌باشد که ساختن تمام حواس را درگیر می‌کند.

کلمات کلیدی: بهترین محافظ برق، محافظ برق چیست، محافظ نوسان برق، محافظ برق خانگی، محافظ برق یخچال، محافظ ولتاژ یخچال، محافظ مخصوص یخچال، مدار محافظ یخچال ساده، اموزش ساخت محافظ وسایل برقی، ساخت مدار محافظ برق،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.