دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب مهارت‌های ارتباطی در فروش

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب مهارت‌های ارتباطی در فروش

کتاب مهارت‌های ارتباطی در فروش اثر سعید اسکندری به ارتباط موثر، که یکی از عناصر کلیدی موفقیت در فروش است، می‌پردازد.

ارتباط فرآیند تبادل دو جانبه اطلاعات با سایر افراد است و اطلاعات هر نوع تفکر یا اندیشه‌ای است که مدیران مایل هستند به طور دو جانبه با دیگران مبادله کنند. به عبارت دیگر ارتباط مهارتی است که به واسطه ایجاد رابطه و پذیرش مفهومی مشترک میان دو یا چند نفر شکل می‌گیرد. حال با دانستن این تعریف به ماهیت وجود اهمیت ارتباط بین تیم فروش و مشتریان و چگونگی تداوم در آن پی خواهید برد. ارتباطات بخش عظیمی از روند توسعه شرکت‌های تجاری را تشکیل می‌دهند و در واقع گام اول موفقیت هستند. وسعت این فرآیند تا حدی است که مدیران را مجبور به برقراری و ثبات در هر معامله و برخورد با هر متقاضی می‌کند.

کلمات کلیدی: آموزش مدیریت فروش، برقراری ارتباط با دیگران، ارتباطات انسانی، بهبود روابط اجتماعی، برقراری ارتباط با مشتری، روش های فروش، شیوه های جدید جذب مشتری، مدیریت فروش و بازاریابی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.