دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب هک رشد چیست و چه جایگاهی در بازاریابی دارد؟

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب هک رشد چیست و چه جایگاهی در بازاریابی دارد؟

کتاب هک رشد چیست و چه جایگاهی در بازاریابی دارد؟ نوشته‌ی مهران منصوری فر، به شما می‌آموزد که چگونه با بهره‌برداری از استراتژی‌های مبتنی بر هک رشد، می‌توانید با حداقل هزینه، بیشترین بازده ممکن را به دست بیاورید. این مطلب چراغ راهنمای شما در این مسیر خواهد بود.

در بخشی از کتاب هک رشد چیست و چه جایگاهی در بازاریابی دارد؟ می‌خوانیم:

هک رشد به فرآیند آزمایش و پیاده‌سازی آن دسته از استراتژی‌های بازاریابی و تبلیغاتی اطلاق می‌شود که منحصراً بر رشد سریع و پر بازده کسب‌وکار تمرکز دارند. در واقع، با استفاده از هک رشد به دنبال این هستیم که با حداقل هزینه، به سرعت به نتایج مطلوبی دست پیدا کنیم. قسمت «هک» این عبارت به پیدا کردن میانبرهای زیرکانه‌ای که نتایج قابل‌ملاحظه‌ای را به بار می‌آورند اشاره دارد.

بسیاری از شرکت‌ها (به خصوص استارتاپ‌ها) با استفاده از استراتژی‌های هک رشد، رشد چشمگیری را تجربه کرده و جایگاه خود را در بازار تثبیت کرده‌اند. به عنوان مثال، می‌توان به این دو نمونه ساده و مشهور اشاره کرد:
دراپ باکس که با معرفی هر کاربر جدید، به شما فضای اضافی می‌دهد. 
هاتمیل که با اضافه کردن فقط یک خط به ایمیل‌های ارسالی کاربران (با مضمون ثبت‌نام برای دریافت یک آدرس ایمیل به همراه لینک مربوطه: PS: I love you. Get your free e-mail at Hotmail) تعداد کاربران خود را در عرض 18 ماه به 12 میلیون نفر رساند.

کلمات کلیدی: مدیریت بازاریابی، مفاهیم بازاریابی، انواع استراتژی های بازاریابی، دانلود کتاب هک رشد، آموزش بازاریابی، هک رشد چیست، موفقیت شغلی، کتاب هک رشد، کتاب بازاریابی هک رشد، تکنیک های هک رشد، آموزش هک رشد، هکر رشد کیست، بازاریابی اینترنتی، بازاریابی در اینترنت، روش های جدید بازاریابی، روش های بازاریابی، شیوه های جدید جذب مشتری، بازاریابی و فروش، راه های بازاریابی، کسب درآمد، اصول بازاریابی، روش های فروش، روش های کسب درآمد، بازاریابی، مدیریت فروش و بازاریابی، استراتژی بازاریابی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.