دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب بازاریابی محتوا چیست؛ راهنمای کامل استفاده از آن در کسب‌وکارها

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب بازاریابی محتوا چیست؛ راهنمای کامل استفاده از آن در کسب‌وکارها

کتاب بازاریابی محتوا چیست؛ راهنمای کامل استفاده از آن در کسب‌وکارها نوشته‌ی مهران منصوری فر، به شما می‌آموزد که چطور با تولید محتوا، تجارت اینترنتی خودتان را دگرگون کنید. شما با مطالعه‌ی دقیق این مقاله می‌توانید با پایه و اساس و همچنین مفهوم بازاریابی و تولید محتوا آشنا شوید و در ادامه راه و روش‌های تخصصی و نکات مؤثر برای کسب موفقیت در این زمینه را فراگیرید.

در بخشی از کتاب بازاریابی محتوا چیست؛ راهنمای کامل استفاده از آن در کسب‌وکارها می‌خوانیم:

همه‌ی ما می‌دانیم که این روزها بازاریابی اینترنتی چه سهم عظیمی‌ در مراودات تجاری و اقتصادی دنیای مدرن ما دارد. اینترنت دیگر مثل گذشته که بیشتر جنبه سرگرمی، اطلاع‌رسانی و... داشت نیست و حالا به یکی از معتبرترین روش‌های کسب درآمد در دنیا تبدیل شده است. دنیای جدید ما دیگر مثل قدیم که تجارت‌ها همگی حالت فیزیکی داشتند نیست و این نوع تجارت‌های قدیمی‌ با گسترده‌تر شدن بازاریابی دیجیتالی در حال کمرنگ‌تر شدن هستند. 

اما تجارت‌های بزرگی که در این مسیر قدم برداشته‌اند، چطور توانستند کسب‌و‌کار خود را از طریق اینترنت و بازاریابی آنلاین متحول کنند؟ خوشبختانه اینترنت بستری گسترده از ابزارهای گوناگون را فراهم کرده است تا به کمک آن‌ها بتوانید مخاطبین بیشتری جذب کرده و در نهایت از آنها مشتریان ثابت بسازید. روش‌های گوناگونی برای بازاریابی آنلاین وجود دارد. بازاریابی محتوا از آن دسته بازاریابی‌هایی است که نه تنها تأثیر شگفت‌انگیزی در پیشرفت تجارت شما خواهد داشت، بلکه بازه تأثیرگذاری آن به نسبت برخی دیگر از انواع بازاریابی طولانی‌تر و حتی در مواقعی همیشگی می‌باشد. این یعنی شما در صورتی که به درستی از بازاریابی محتوا استفاده کنید، جذب مخاطبین و مشتریان خود را تضمین کرده اید.

کلمات کلیدی: مقاله بازاریابی محتوایی، استراتژی محتوا برای وب، کتاب آموزش بازاریابی محتوا، کسب و کار اینترنتی، بازاریابی اینترنتی، دانلود کتاب آموزش بازاریابی محتوا، کتاب بازاریابی محتوا، استراتژی بازاریابی محتوا، مزایای بازاریابی محتوا، مقاله در مورد بازاریابی محتوا، آموزش بازاریابی محتوا،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.