دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آموزش حرفه ای حل مکعب روبیک

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آموزش حرفه ای حل مکعب روبیک

مکعب روبیک یک جورچین (پازل) مکانیکی است که در سال ۱۹۷۴ توسط یک مجسمه‌ساز و پروفسور معمار مجارستانی به نام ارنو روبیک ابداع شد. مکعب روبیک مدل‌های بسیاری دارد که از جمله از آنها می‌توان به ۲×۲×۲ (مکعب جیبی)، ۳×۳×۳ (انتقام روبیک)، ×۴×۴، ۵×۵×۵ (روبیک پرفسورها)، ۶*۶*۶،۷*۷*۷ اشاره کرد که این‌ها از روبیک‌های مکعب شکل می‌باشد که البته در اشکال دیگری چون هرمی، ۱۲ وجهی، بشکه‌ایی ساخته شده‌است. در کتاب آماده شده روش های علمی و آزمایش شده برای حل آسان و سریع روبیک آموزش داده شده است.

کلمات کلیدی: مکعب روبیک، چگونه مکعب روبیک را حل کنیم، کتاب آموزشی حل مکعب روبیک، کتاب روبیک، آموزش حل روبیک، آموزش حرفه ای حل روبیک، آشنایی با مکعب روبیک، جور کردن مکعب روبیک، حل آسان معکب روبیک، حل آسان روبیک، حل روبیک، حل ساده مکعب روبیک، حل ساده روبیک، روبیک، روبیک چیست،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.