دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آموزش عملی رانندگی کشور سنگاپور

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آموزش عملی رانندگی کشور سنگاپور

کتاب آموزش عملی رانندگی کشور سنگاپور نوشته‌ی مایتی مایندز، یکی از کتاب‌های رسمی آموزش عملی تکنیک‌های رانندگی در این کشور است. سنگاپور کشوری‌ست که به خاطر نظم و انضباط در همه زمینه‌ها از جمله رانندگی شهرت دارد.

در سنگاپور یک کتاب معمولی همواره در اختیار متقاضیان شرکت در امتحان رانندگی قرار می‌گیرد اما کتاب‌های باکیفیت‌تری نیز توسط ناشران خصوصی تهیه شده‌اند که مورد تایید اداره راهنمایی و رانندگی کشور سنگاپور هستند و کتاب حاضر یکی از آن کتاب‌هاست. پیوستگی مطالب، تشریح جامع و با زبان ساده همه تکنیک‌های رانندگی و از همه مهم‌تر شکل‌هایی که به گونه‌ای نقش شده‌اند که به درک موضوع کمک می‌کنند، از ویژگی‌های این کتاب است.

در بخشی از کتاب آموزش عملی رانندگی کشور سنگاپور می‌خوانیم:

بدست آوردن مهارت در کنترل وسیله نقلیه به تدریج شما را تبدیل به یک راننده خوب می‌کند، اما این کافی نیست، لازم است که شما یک راننده امن بشوید. آزادی انجام رانندگی همراه با مسئولیت‌ها و وظایفی است. شما باید تمرین کنید تا صبوری، ادب و تواضع و رعایت حال سایر کاربران راه‌ها را بیاموزید. فقط کافی نیست که موقع رانندگی تمرکز، پیش بینی و عکس العمل ایمن داشته باشید، بلکه باید برای برخورد با اشتباهات دیگران نیز از پیش آماده باشید.

برای رانندگی امن شما باید نسبت به آنچه بقیه کاربران راه انجام می‌دهند کاملا آگاه و هوشیار باشید و بتوانید با آن‌ها ارتباط برقرار کنید. این امر از طریق عکس العمل نشان دادن به کارهای آن‌ها و خبر دادن کارهایی که انجام می‌دهید یا قصد انجام شان را دارید به آن‌ها ممکن است گرایش شما به امنیت چیزی است که همه سواره‌ها و پیاده‌ها برای امن و راحت استفاده کردن از راه به آن نیاز دارند.

کلمات کلیدی: سنگاپور، رانندگی در سنگاپور، اصول رانندگی، رانندگی حرفه ای، آموزش رانندگی، راهنمایی و رانندگی، آیین نامه رانندگی، آیین نامه، رانندگی درست، گواهینامه، آموزش عملی رانندگی، دانلود pdf آموزش عملی رانندگی، دانلود رایگان آموزش عملی رانندگی، آموزش گام به گام رانندگی، آموزش رانندگی pdf، آموزش رانندگی برای مبتدیان، آموزش رانندگی حرفه ای، مراحل آموزش رانندگی به ترتیب، آموزش رانندگی ابتدایی، برنامه آموزش رانندگی ابتدایی، رانندگی در کشورهای مختلف،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.