دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب تجارت الکترونیک از ابتدا تا انتها

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب تجارت الکترونیک از ابتدا تا انتها

کتاب تجارت الکترونیک از ابتدا تا انتها تألیف نوید زراعتی، به بررسی شیوه‌ی جدیدی از خرید و فروش در فضای مجازی می‌پردازد.

ارتباط بین تجارت و تکنولوژی دیر زمانی است که وجود داشته و ادامه دارد. در واقع یک پیشرفت تکنیکی باعث رونق تجارت شد و آن هم ساخت کشتی بود. در حدود 2000 سال قبل از میلاد، فینیقیان تکنیک ساخت کشتی را بکار بردند تا از دریا بگذرند و به سرزمین‌های دور، دست یابند. با این پیشرفت برای اولین بار مرزهای جغرافیایی برای تجارت باز شد و تجارت با سرزمین‌های دیگر آغاز گردید.

یکی از محبوب‌ترین کارها در دنیای وب خرید اینترنتی است. ما می‌توانیم در زمان‌های پرت، در هر مکان حتی با لباس خواب این کار را انجام دهیم. به معنای واقعی هر کسی می‌تواند صفحه اینترنتی خود را بسازد و کالاهای مورد نیازش را در آن ارائه دهد. البته تاریخچه تجارت الکترونیک با تاریخچه اختراعات قدیمی مثل کابل، مودم، الکترونیک، کامپیوتر و اینترنت گره خورده است. تجارت الکترونیک به شکل کنونی در سال 1991 محقق شد. از آن زمان هزاران هزار کسب و کار و تجار وارد این دنیا شده‌اند.

کلمات کلیدی: تجارت الکترونیک چیست pdf، تجارت الکترونیک pdf، تجارت آنلاین چیست، آموزش تجارت آنلاین، مقاله در زمینه تجارت الکترونیک، مقاله تجارت الکترونیک، تکنیک های تجارت الکترونیکی موفق، تجارت الکترونیک، آموزش تجارت الکترونیک،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.