دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب تعمیر لوازم خانگی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب تعمیر لوازم خانگی

کتاب تعمیر لوازم خانگی نوشته‌ی محمد حیدری، فریدون عرب پوریان، فریدون قیطرانی و علی اکبر مطیع بیرجندی به صورت مفصل و همراه با تصاویر نحوه تعمیر انواع لوازم خانگی را به شما آموزش می‌دهد.

امروزه در تمامی خانه‌ها لوازم خانگی برقی و گازی به وفور یافت می‌شود. یخچال، تلویزیون، بخازی، پنکه و ... از لوازم خانگی پر کاربرد هستند. حتماً برای شما هم پیش آمده است که وسایل شما معیوب شده باشند و نیاز به تعمیر داشته باشند. در این کتاب به صورت مفصل و تصویری با نحوه تعمیر لوازم مختلف خانگی آشنا می‌شوید. تعمیر لوازمی که مورد بررسی قرار گرفته‌اند عبارتند از: تعمیر بخاری برقی، تعمیر سماور برقی، تعمیر پلوپز برقی، تعمیر اتو برقی، تعمیر سشوار برقی، تعمیر جارو برقی، تعمیر چرخ گوشت، تعمیر آب میوه گیری، تعمیر همزن الکتریکی، تعمیر آسیاب و مخلوط کن، تعمیر پنکه رو میزی، تعمیر پنکه سقفی، تعمیر کولر آبی، تعمیر کولر گازی.

در بخشی از کتاب تعمیر لوازم خانگی می‌خوانیم:

بهینه سازی مصرف انرژی در هر کشوری یکی از اهداف اساسی برنامه‌های توسعه آن کشور می‌باشد. از آن جا که همه‌ی مردم به دنبال تهیه بهترین وسیله جهت استفاده در زندگی روزمره شان هستند و تهیه بهترین وسیله خصوصا در مورد وسایل برقی که در عصر تکنولوژی دارای تنوع بسیاری است و هر روز با تعداد قابل ملاحظه‌ای از آن سر و کار دارند از اهمیت بیشتری برخوردار است. لذا در انتخاب و خرید وسایل برقی، اطمینان از بازدهی و مصرف انرژی دستگاه‌های مورد نظر برای مصرف کنندگان دارای اهمیت و ضرورت بسیاری است، که ایجاد این اطمینان از طریق تست لوازم انرژی بر و تعیین رتبه کارایی آن‌ها در آزمایشگاه ملی صرفه جویی انرژی و نیز الصاق بر حسب انرژی اعمال می‌شود.

کلمات کلیدی: دانلود کتاب تکنولوژی و کارگاه تعمیر لوازم خانگی، آموزش تعمیرات لوازم خانگی، کتاب تعمیر لوازم خانگی، دانلود کتاب تعمیر لوازم خانگی رایگان، دانلود رایگان کتاب تعمیر لوازم خانگی به زبان ساده، دانلود کتاب تعمیرات لوازم خانگی pdf، تعمیر انواع لوازم خانگی، دانلود کتاب تعمیر لوازم خانگی به زبان ساده، تعمیر لوازم خانگی، تعمیر لوازم آشپزخانه، آموزش تعمیرات،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.