دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب هدیه

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب هدیه

کتاب هدیه نوشته‌ی اسپنسرجانسون، یکی ازمحبوب‌ترین و بزرگ‌ترین نویسنده‌های جهان در حوزه‌ی روانشناسی است. میلیون‌ها نفر از خوانندگان کتاب‌های او توانسته‌اند به سادگی، با اعتماد به خود در شغل و زندگی به موفقیت و کامیابی دست یابند.

در بخشی از کتاب هدیه می‌خوانیم:

متمرکز بودن بر آنچه هم اکنون اتفاق می‌افتد، به معنای مشاهده‌ی هدایایی است که هر روز اعطا می‌شود. وقتی او دانست "بودن در زمان حال"، آگاه شدن به آن چیزی است که در زمان حال اتفاق می‌افتد، به همان معمار هنرمندی شبیه شد که آن شومینه‌ی بزرگ سنگی را ساخته بود. او تازه آن زمان فهمید که پیرمرد از وقتی او کودکی بیش نبوده کوشیده است همین مطلب را به او بگوید: "هنگامی که در حال هستید، خود را شاد و موفق حس می‌کنید."

صبح روز بعد، جوان کاملاً سرحال از خواب بیدار شد. او نمی‌توانست صبر کند، باید نزد پیرمرد می‌رفت و کشف خود را با او در میان می‌گذاشت. هنگام لباس پوشیدن متوجه شد که انرژی زیادی دارد. به یاد آورد که شب پیش چه حالی داشت او هنگامی به کشف معنی موهبت دست یافت که فقط بر آنچه در آن لحظه و در آن مکان انجام می‌داد، متمرکز شده بود و به چیز دیگری فکر نمی‌کرد. از اینکه برای فکر کردن به کوهستان آمده بود، خوشحال بود. این امر کمک مؤثری به او کرده بود.

به خودش یادآوری کرد که در زمان حال باشد. نفس عمیقی کشید. و باز هم در احساس آرامش غرق شد. با خود اندیشید، "گرچه جای تعجب است اما چقدر ساده است و چه قدر سریع اثر می‌کند." سیس از خود پرسید: "آیا موهبت به همین سادگی است؟ آخر، مگر زندگی پیچیده نیست؟ مسلماً هنگام کار همه چیز پیچیده به نظر می‌رسد." "آیا فقط زیستن در حال شما را شاد و موفق می‌کند؟ " این پرسشی بود که مجبور بود به آن پاسخ مثبت بدهد چون درباره‌ی خودش کاملاً مؤثر بود.

کلمات کلیدی: اعتماد به نفس در شغل، اعتماد به نفس در زندگی، به موفقیت رسیدن، اعتماد به نفس، آموزش بالا بردن اعتماد به نفس، افزایش اعتماد به نفس، آموزش خودباوری، تغییر در خود، تغییر زندگی، موفقیت در زندگی، تغییر رفتار، راه و رسم زندگی، تغییر خود، pdf اعتماد به نفس، دانلود کتاب pdf اعتماد به نفس،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.