دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب اصول ضروری بهره‌وری برای زندگی امروزی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب اصول ضروری بهره‌وری برای زندگی امروزی

کتاب اصول ضروری بهره‌وری برای زندگی امروزی نوشته‌ی مصطفی مقدم، در دو بخش همراه با 18 اصل کلیدی، شما را با موانع اصلی بهره‌وری، مدیریت زمان و اصول بهره‌وری شخصی آشنا می‌کند.

امروزه شاهد این پدیده هستیم که رفتارهای اجتماعی، سطح رفاه فعلی و تکنولوژی بجای یاری رساندن به فردی که در مسیر موفقیت و بهره‌وری قدم می‌گذارد، خود مانعی برای تمرکز و دستیابی به اهداف شخصی و تجاری او می‌شود.

در بخشی از کتاب اصول ضروری بهره‌وری برای زندگی امروزی می‌خوانیم:

هر کسی می‌تواند بهره‌وری داشته باشد. نه تنها بهره‌وری، بلکه خلاق نیز باشد. زیرا خلاقیت و بهره‌وری دست در دست هم دارند. بعضی افراد در یک چهارچوب ساختاری، که در آن قوانین، مراحل و قدم‌های بعدی برای انجام کاملاً مشخص است، خلاق و بهره‌ور هستند. بعضی‌ها در بی‌ساختاری، آشوب کامل و آزادی، خلاق و بهره‌ور هستند. بعضی‌ها یک ساختار اولیه نیاز دارند که بر اساس آن اثر خود رو خلق کنند و بعضی‌ها با بومی کاملاً خالی اثرشان را آغاز می‌کنند. در بین این دو، شما از کدام دسته هستید؟ آیا شما در ساختار مشخص و از قبل تعیین شده بهره‌وری بالایی دارید یا در بی‌ساختاری یک بوم سفید؟

کلمات کلیدی: دانلود رایگان مقاله بهره وری، اهمیت بهره وری، بهبود بهره وری، تکنیک های بهره وری، بهره وری در زندگی فردی و خانوادگی، فرهنگ بهره وری چیست، اهمیت بهره وری، مقاله بهره وری pdf، بهره وری کارایی اثربخشی، انواع بهره وری، بهره وری فردی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.