دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب چطور تمرین کردن عملی رو تجربه کنیم؟

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب چطور تمرین کردن عملی رو تجربه کنیم؟

کتاب چطور تمرین کردن عملی رو تجربه کنیم؟ نوشته‌ی آکادمی مجازی باور مثبت، راهکارهایی را به شما ارائه می‌دهد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید تمرین کردن عملی را در زندگی پیاده‌سازی کنید.

جمله زیبایی هست که باید ساعت‌ها به آن فکر کرد: ما دو راه بیشتر نداریم، یا سختی نظم داشتن و اقدام کردن را بکشیم یا این که اقدام نکنیم و بعدا حسرت آن را بخوریم.

البته فردی رسالت زندگی خودش را شناخته باشد و به کارش علاقه‌مند باشد، سختی کار برایش برایش شیرین می‌شود و نیاز نیست که این سختی را تحمل کند.

در کتاب‌های زیادی در مورد اقدام و عمل کردن مطلب نوشته‌اند اما انتهای آن‌ها به این بر می‌گردد که باید دست روی زانو بگذاریم و بلند شویم. تا کی می‌خواهیم شاهد موفقیت دیگران باشیم؟ تا کی می‌خواهیم دیگران به سرعت از کنارمان رد شوند؟ تا کی می‌خواهیم بترسیم و انجام ندهیم؟ تا کی می‌خواهیم با بهانه‌های تکراری سر خودمان را شیره بمالیم؟ تا کی می‌خواهیم برای فرار از زحمت و اقدام و عمل نکردن از این کتاب به آن کتاب و از این سمینار به آن سمینار برویم؟ تا کی می‌خواهیم وقتمان را صرف کارهای کوچک کنیم و از کارهای بزرگ جا بمانیم؟ تا کی می‌خواهیم از موفقیت دیگران حرف بزنیم؟ 

دیگه کافی‌ست، یک بار هم که شده به سمت رویایتان حرکت کنید. قدم کوچکی بردارید. قبول کنید که کودک هستید و نیاز دارید که راه رفتن را بیاموزید. بیافتید، به در و دیوار بخورید و دوباره بلند شوید و راه بروید. دیری نمی‌رسد که شما به یک دونده تبدیل خواهید شد. دیری نمی‌گذرد که شما به سرعت به سمت اهدافتان در حال حرکت هستید. 

درسته که ما باید افکار منفی نداشته باشیم، درسته که ما باید باورهای مثبتی داشته باشیم که البته بسیار هم مهم هست. اما کی باید تبدیل به عمل شود. حتی اساتیدی هم که خود از نقش مهم افکار و باورهای مثبت می‌گویند، خودشان در زندگی یک عمل کننده خوب هستد.

در بخشی از کتاب چطور تمرین کردن عملی رو تجربه کنیم؟ می‌خوانیم:

هیچ رفتار و عادت در درون ما یهویی شکل نگرفته که ما بخوایم یهویی اونارو از بین ببریم پس وقتی در هر آموزشی به یک سؤال و یک تمرین برخورد کردین کمی صبر کنید به اون موضوع فکر کنید رو انجام بدید.

چون درک اصلی و مفهوم اصلی اون آموزش داخل اون تمرین و اون سواله و همین نکته باعث میشه که بعد از عملی کردن اون تمرین بتونم درک بهتری از این موضوع پیدا کنیم. اگر می‌خواید هر چیزی داخل زندگیتون تأثیر بذاره و در بلند مدت باعث تغییر رفتار و عادت‌های شما بشه بایستی اون رو انجام بدید و تمرین کنید.

کلمات کلیدی: تمرین کردن عملی، راهکار تمرین عملی، تمرین کردن به صورت عملی، عمل کردن در کارها، مطالب روانشناسی، مطالب روانشناسی انگیزشی، مطالب روانشناسی زندگی، نکات مهم زندگی، متن روانشناسی زندگی، مطالب روانشناسی موفقیت، مطالب روانشناسی عمومی، کتاب روانشناسی رایگان، دانلود کتاب روانشاسی رایگان، موفقیت در زندگی، مقاله درباره موفقیت در زندگی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.