دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب بازاریابی B2C و راهنمای کامل پیاده‌سازی آن

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب بازاریابی B2C و راهنمای کامل پیاده‌سازی آن

کتاب بازاریابی B2C و راهنمای کامل پیاده‌سازی آن نوشته‌ی مهران منصوری فر، به بررسی بازاریابی مصرفی (Business to Consumer Marketing) می‌پردازد.

بازاریابی از همان آغاز به وجود آمدن تمدن‌های بشریت و با پیشرفته شدن دنیای مدرن و گذر از انقلاب‌های صنعتی، به دو نوع کلی تقسیم می‌شدند. این تقسیم‌بندی بعد از هزاران سال همچنان مثل حالت اولیه‌ی خود پا برجا مانده اما در این دوران‌ها دگرگونی‌هایی در مسیر توسعه داشته است.

نخستین و رایج‌ترین نوع بازاریابی آن‌هایی هستند که در یک طرف آن یک تجارت یا کسب‌وکار و در طرف دیگر یک یا چند مشتری حقیقی ساده به چشم می‌خورد. این راه کسب درآمد با نام بازاریابی تجارت به مصرف کننده (Business to Consumer یا Business to Customer) شناخته و با نام اختصاری بازاریابی B2C (بازاریابی مصرفی) معرفی می‌شود.  

در بخشی از کتاب بازاریابی B2C و راهنمای کامل پیاده‌سازی آن می‌خوانیم:

بازاریابی B2C چیست و چرا توجه به آن اهمیت بسیاری دارد؟
این نوع بازاریابی به این خاطر چنین نامی دارد که طرف اول آن (تأمین‌کننده کالا یا سرویس) یک شرکت تجاری و یا حتی یک کسب‌وکار کوچک است و طرف دوم آن (خریدار یا مشتری) یک مصرف‌کننده عادی است. چنین چیزی به صورت روزانه میلیون‌ها بار در حال اتفاق افتادن در سراسر دنیا است. هر نوع خرید و فروش معمول و رایجی که یک سوی آن یک مشتری یا یک شهروند ساده باشد در این نوع تجارت دخیل است.

چنین مبحثی به ظاهر بسیار ساده و بدون پیچیدگی است و هر انسانی تا کنون هزاران بار با این نوع بازاریابی برخورد داشته است. درواقع به خاطر اینکه در حالت عادی چنین خرید و فروش‌هایی بخشی از زندگی روزمره مارا تشکیل می‌دهند، بنابراین پیچیدگی خاصی در این موضوع (ظاهراً) وجود ندارد. اما هرموقع بحث از "بازاریابی" باشد، مطمئن باشید که در پشت آن مباحث زیادی وجود دارد.

کلمات کلیدی: B2C، اصول بازاریابی، روش های بازاریابی، شیوه های جدید جذب مشتری، روش های فروش، بازاریابی و فروش، راه های بازاریابی، بازاریابی، روش های مشتری مداری، روش های جدید بازاریابی، روش های کسب درآمد، مدیریت فروش و بازاریابی، مدیریت ارتباط با مشتری، اصول مشتری مداری، جذب مشتری، کسب درآمد، موفقیت در کسب و کار، استراتژی بازاریابی، انواع استراتژی های فروش، موفقیت شغلی، موفقیت در فروش، مفاهیم بازاریابی، دانلود کتاب بازاریابی، راه های مشتری مداری، افزایش فروش، مشتری مداری، ارتباط با مشتری، مباحث بازاریابی pdf، بازاریابی چیست pdf، بازاریابی pdf، دانلود کتاب مباحث بازاریابی pdf، دانلود رایگان کتاب مباحث بازاریابی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.