دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب وگن برای زندگی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب وگن برای زندگی

جک نوریس و ویرجینیا مسینا در کتاب وگن برای زندگی، مهم‌ترین مسائل روزمره تغذیه وگن را بر اساس شواهد علمی جدید تشریح داده‌اند. نویسندگان کتاب متخصص تغذیه وگن هستند. 

وگنیسم یا وگانیسم یک روش تغذیه و زندگی است که هدف آن حذف هر نوع محصول حیوانی چه در غذا و چه در مواد مصرفی است. مهمترین دلایل وگان (وگن) شدن افراد (کسانی که به وگنیسم اعتقاد دارند) مسائل اخلاقی یا رعایت حقوق حیوانات، حفاظت از محیط زیست، حفظ سلامتی، مسائل معنوی یا مذهبی است.

بسیاری از افراد وگان با پرورش صنعتی حیوانات و آزمایش روی حیوانات مخالفت می‌کنند. روش تغذیهٔ وگان زیر مجموعه‌ای از گیاه‌خواری است. از مهم‌ترین محصولات حیوانی که وگن‌ها از مصرفشان خودداری می‌کنند می‌توان انواع گوشت (گوشت قرمز، مرغ، آبزیان و …)، لبنیات، تخم‌مرغ، عسل، ابریشم، چرم، خز، و … را نام برد و نیز محصولاتی که در آن‌ها از فراورده‌های حیوانی (مانند ژلاتین) استفاده شده است.

کلمات کلیدی: گیاهخواری، غذا با سبزیجات، وگنیسم، گیاهخوار، کتابچه گیاهخواری، تغذیه سالم، اصول تغذیه، غذاهای گیاهخواری، رژیم گیاهی، آشپزی بدون گوشت، تغذیه وگن، دانلود کتاب سلامتی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.