دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب 101 نکته طلایی تناسب اندام

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب 101 نکته طلایی تناسب اندام

کتاب 101 نکته طلایی تناسب اندام نوشته‌ی رضا فریدون نژاد، با ارائه‌ی راهکارهایی مفید شما را یک گام به تناسب اندام نزدیک‌تر می‌نماید.

تناسب اندام به معنای لاغر بودن، داشتن کمر باریک یا عضلات حجیم نیست. بلکه ترکیبی از شاخص‌هایی است که شما را قادر می‌سازد از تمام توانایی‌های بالقوه‌ی خود در فعالیت‌های شدید بدنی استفاده کنید. در این کتاب به طور خلاصه با 101 نکته‌ی طلایی که برای تناسب اندام باید رعایت نمایید، آشنا خواهید شد.

در بخشی از کتاب 101 نکته طلایی تناسب اندام می‌خوانیم:

هنگامی که پای چربی‌ها در میان است انتخاب‌های سالم داشته باشید. در زمان انتخاب روغن برای آشپزی آن‌هایی را انتخاب کنید که سطح چربی تک غیر اشباع بیشتر و چربی اشباع کمتر داشته باشند.

روغن‌های با چربی غیر اشباع کم عبارتند از روغن زیتون و روغن کانولا. اسیدهای چرب از قبیل امگا ۳ هم خیلی مهم هستند و باید در برنامه غذائی ما گنجانده شوند. ماهی سالمون و تون منابع غنی امگا ۳ هستند. تحقیقات ثابت کرده است که امگا ۳ در پائین آوردن سطح کلسترول خون و تنظیم ضربان قلب و کاهش فشار خون تأثیر بسزایی دارند.

کلمات کلیدی: تغذیه سالم، چاقی، لاغری، اصول تغذیه، رژیم کاهش وزن، رژیم غذایی، بهترین روش کم کردن وزن، برنامه غذایی، سلامت بدن، کاهش وزن، برنامه لاغری، غذای سالم، راهنمای تغذیه، درباره ویتامین ها، انواع ویتامین، ویتامین های مورد نیاز بدن، نقش تغذیه در زندگی، درمان چاقی، تناسب اندام، راه های تناسب اندام، تناسب اندام چیست،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.