دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب خوردن حیوانات

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب خوردن حیوانات

نویسنده کتاب، جاناتان سفران فوئر، دانش آموخته فلسفه و یک نویسنده شناخته شده آمریکایی است که هم اکنون در دانشگاه نیویورک نویسندگی خلاقانه تدریس می کند. او بیشتر دوره نوجوانی و دانشجویی اش را بین گیاهخواری و گوشتخواری در نوسان بود. وقتی که پدر شد تصمیم گرفت تا درباره این پرسش های کلیدی تحقیق کند: چرا ما حیوانات را می خوریم؟ گوشت حیوانات چطور به بشقاب ما می‌رسد؟ الزامات و پیامدهای خوردن حیوانات چیستند؟

کتاب حاضر روایت شخصی نویسنده را با سه سال ژورنالیسم تحقیقی وی برای بررسی وجوه مختلف این پرسش ها در هم می آمیزد. مضمون اصلی این کتاب دفاع از گیاهخواری نیست بلکه تأمل و آگاهی بخشی درباره جنبه های مختلف استفاده از حیوانات برای غذا است: نقش گوشت در فرهنگ عامه و سنت های غذایی، تاریخ شکل گیری و رشد صنعت دامداری، وضعیت حیوانات در دامداری ها و کشتارگاه های صنعتی، اثرات صید صنعتی بر اکوسیستم دریایی، نقش دامداری های صنعتی در ایجاد بیماری های همه گیر، زوال دامپروری سنتی و روش های آلترناتیو دامداری در جهان امروز از حیطه هایی هستند که در این کتاب طرح می شوند.

مانند بیشتر کشورهای جهان، در دهه های اخیر دامداری صنعتی در ایران هم رو به گسترش بوده است در حالی که مردم خیلی کم درباره سازو کار و پیامدهای این صنعت ستمگرانه و مخرب آگاهی دارند.

کلمات کلیدی: دانلود کتاب سلامتی، تغذیه سالم، اصول تغذیه، گیاهخواری، گیاهخوار، آشپزی بدون گوشت، وگن، دامداری، کشتارگاه های صنعتی، صید صنعتی، زندگی وگن،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.